|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
lykkelig
|
![]() Sv: Det var jaggu bra det ikke var jeg...Min veldig gode venninne Netrenk glemte ikke bare bleia hun. Hun glemte faktisk hele ungen. På visning. I sånn babybilstol midt på stuegulvet. Glemte sånn i at visningsassistentene kom løpende ut i hagen etter henne med ungen da hun hadde gått fra visningen. At det går an. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ad astra
|
![]() Sv: Det var jaggu bra det ikke var jeg...Knerten:
![]() |
#24 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det var jaggu bra det ikke var jeg...
Jeg skal faktisk ikke legge skyld på "venner" men helt og holdet så at det har Honda og gjort, men på en bensisnstasjon på 4 års dagen til Turbo.Skulle hente hamburgere til middage mellom slagene barnebursdag og familieselskap og da var snoopy nesten 1 mnd, Honda gikk fra boret og turbo lurte på om vi ikke skulle ha med lillesøster
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det var jaggu bra det ikke var jeg...Min vennine oma, glemte sin måneds gamle baby utenfor banken. Dette er 24 år siden så da gikk vi i banken. Hun gikk deretter på salg, kjøpte dunjakke, spaserte hjem og møtte en venninne som var på vei på besøk. Hun spurte heldigvis etter babyen, hvor den var.....
![]() |
![]() |
#26 |
Metallica!!
|
Min veninne forstyrrelse gjorde det samme når hun var helt nybakt. Men jeg tror hun sa at hun ikke kom på at man måtte skifte bleien før det hadde gått over 1 døgn.
![]() |
#27 |
Sviiisj!!
|
Men tenk om det akkurat den dagen viste seg at barnet var klart for å slutte med bleie, da. Og bare akkurat den dagen. Neste dag ville det vært for sent, før neste vindu åpnet seg i 3-årsalderen! Tenk så bra det hadde vært at Aren glemte bleia akkurat den dagen, da!
![]() |
#28 |
Klar
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Det var jaggu bra det ikke var jeg...Og der kom jeg på at en venninne jeg hadde for en tre års tid siden gikk inn i butikken med barnevogn, plukket litt frukt, kom på at det hadde vært kjekt med en kurv og tok resten av handlerunden med kurven, mens vogna med barnet sto flott parkert rett ved inngangen sammen med eplene og bananene. Godt det ikke sto så mye på handlelista hennes den dagen.
![]() |
|
|