Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger en "pen" kåpe

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-11, 12:29   #21
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 460
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger en "pen" kåpe

Å, nå fikk jeg lyst på ny kåpe.
Katta: Den var nydelig!

Litt OT: Har LeneV over hele landet begynt å selge Cream?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 12:41   #22
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Desingual er veldig "artig". Jeg ser for meg at med en slik en så blir man fort veldig lei, siden det er veldig mye som foregår på liten plass.

Gammel 02-11-11, 12:45   #23
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Desingual er veldig "artig". Jeg ser for meg at med en slik en så blir man fort veldig lei, siden det er veldig mye som foregår på liten plass.

Kanskje den første, men kåpe nummer 2 og 3 skulle jeg ha greid å leve med lenge, kjenner jeg. Bare synd jeg er altfor gjerrig.

Gammel 02-11-11, 12:48   #24
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Tenker på denne fra Maggie Wonka.

Gammel 02-11-11, 12:57   #25
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 460
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Tenker på denne fra Maggie Wonka.

Å, den var lekker!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 23:29   #26
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

MissS, ja, den var fin. Litt usikker på hetten.

Hetten er jo så utrolig fin!

Disse fra Moods of Norway er også fin

Gammel 02-11-11, 23:33   #27
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, her var det mye lekkert! De fra Moods så også veldig fine ut, men er de litt korte tro?
Jeg må ut å se og ta på!

Gammel 02-11-11, 23:35   #28
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg har kjøpt denne. Klarte rett og slett ikke gå fra den.

Veldig pen rygg! Men, jeg tenkte ikke så lang. :vanskelig kunde:

Gammel 02-11-11, 23:35   #29
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

De er litt kortere ja. Men akk, så fine. Prøvde de på i dag.

Gammel 03-11-11, 08:44   #30
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Gå for desigual
Jeg har den nederste av de du har bilder av. Den har jeg hatt i 3 eller 4 år nå, og jeg er absolutt ikke lei. Bruker den masse! Den er ikke så varm, da, så noen vinterkåpe er det ikke.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 08:59   #31
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men Fløyel, hvis du egentlig har lyst på ei desigualkåpe, tåler du den godt hvis du forstår hva jeg mener. Du kler litt skarpe farger og mønstre, du blir ikke seende ut som et juletre slik jeg blir.

Gammel 03-11-11, 09:56   #32
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Den så da lite figurvennlig ut? :myser:

Gammel 03-11-11, 10:18   #33
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

du blir ikke seende ut som et juletre slik jeg blir.

Gøy på treet?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 11:28   #34
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Jeg synes Desingual kåpene (og klærne) er psykedeliske og grusomme, men smaken er som kjent som baken.

Gammel 03-11-11, 11:30   #35
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvem sier den må være figurvennlig? Og hva er det? Jeg personlig liker fasongen, og har tre andre jakker i samme fasong.

Gammel 03-11-11, 11:43   #36
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Hvem sier den må være figurvennlig? Og hva er det? Jeg personlig liker fasongen, og har tre andre jakker i samme fasong.

Jeg hadde inntrykk av at hovedinnlegger ønsket seg noe som var litt innsvingt, men det er mulig jeg tar feil. Jeg kjenner henne ikke.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel

Jeg er ganske frodig, så jeg trenger igrunnen en kåpe som gir meg midje og som ikke gjør meg større enn hva jeg er.

Gammel 03-11-11, 12:28   #37
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Pen kåpe, er for meg noe med feminine detaljer.

..og den grå med hette som vist tidligere av MissS i tråden. Bare jeg ville hatt den i sort.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 12:29   #38
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tror ikke du trenger myse.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 13:03   #39
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har denne, den går til ca midt på rumpa. Så den er ikke lang, men jeg syns den er kjempefin.

Gammel 05-11-11, 23:05   #40
juliette
Aktiv

Medlem siden: Sep 2011
juliette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har den nederste av disse og det er ikke en kåpe, men en jakke. Når meg til ca midt på rumpa.
Den har A-fasong, og passer også bra til gravidmage

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.