Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Liker dere Star Wars?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-11, 14:16   #21
Morgaine
Aquademiker

Morgaine sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Morgaine er litt kulMorgaine er litt kul
Standard

Sv: Liker dere Star Wars?

Jeg liker Star Wars.
Eneste relaterte gaven jeg ville satt pris på er samleboks med filmene.
Ikke stæsj.

Samme gjelder mannen.

Gammel 04-11-11, 14:21   #22
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei x 4

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 14:36   #23
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei
Nei, ikke i det hele tatt
Ja, veldig
Ja, veldig

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 14:39   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ja
ja
ja
tja

Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 14:42   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker du Star Wars? Liker og liker... det er i og for seg fornøyelige filmer.
Ville du blitt glad for en Star Wars-relatert gave? Nei.

Hvis du er gift/samboer/kjæreste:

Liker din kjære Star Wars? Ja.
Ville din kjære blitt glad for en Star Wars-relatert gave? Det kommer an på hva det er tror jeg. Men filmer med spesialmateriale og sånn ville han helt sikkert blitt glad for. T-skjorte med starwars på - not so much.

Gammel 04-11-11, 14:46   #26
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Absolutt ikke på alle 4.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 14:51   #27
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Star Wars sånn helt greit, og ville ikke blitt glad for en Star Wars relatert gave.

Mannen har klart å måtte kjøpe nye videofilmer med Star Wars (originalfilmene) fordi de gamle var utslitt og kan la seg lokke til å kjøpe ganske mye rart dersom det er relatert til Star Wars. Han ville med andre blitt glad for en Star Wars relatert gave

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 15:24   #28
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Liker du Star Wars? Det er helt OK, grei tidtrøyte og filmer jeg gjerne kan se.
Ville du blitt glad for en Star Wars-relatert gave? Absolutt ikke!

Gammel 04-11-11, 15:37   #29
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Liker du Star Wars? Njah. Filmene er helt OK, men ikke noe jeg gleder meg til å se når jeg får tven for meg selv. Jeg ser dem når jeg må.
Ville du blitt glad for en Star Wars-relatert gave? Jeg blir glad for alle gaver, men foretrekker gaver ute film-motiver, med mindre de er veldig subtile. Star Wars hadde jeg nok byttet, om ikke det var morsomt eller litt ironisk.

Liker din kjære Star Wars? Ja. Altfor godt for min smak.
Ville din kjære blitt glad for en Star Wars-relatert gave? Han blir glad for alt som har med Star wars å gjøre.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 15:39   #30
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Liker du Star Wars? Neiiiiiiiiii!
Ville du blitt glad for en Star Wars-relatert gave? Absolutt ikke.

Liker din kjære Star Wars? JA!
Ville din kjære blitt glad for en Star Wars-relatert gave? For noen år siden: JA Nå: kommer veldig an på hva. Jeg vurderer billetter til Filharmonien med Star Wars konsert i januar i julegave til ham.

Min kjære er selvsagt it-nerd, ja...

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 15:43   #31
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns filmene er helt ok, og kunne blitt glad for en sånn gave hvis det var noe gøy. En R2D2 pepperbøsse eller noe. Jeg hadde blitt mindre glad for gardiner. Mannen liker filmene godt, men jeg tror ikke han ville blitt glad for sånne gaver, verken pepperbøsser eller gardiner.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 15:43   #32
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

NEI! Til alt.

Gammel 04-11-11, 16:01   #33
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja til alt!

Hele familien er Star Wars fan, Knøtteliten finner frem Star Wars-bøkene daglig. Og strør dem rundt om kring.

Gammel 04-11-11, 16:12   #34
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Nei
Nei
Ja
Nei

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 16:25   #35
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nei til alt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 17:05   #36
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja.
Nei.

Nei.
Nei.

Gammel 04-11-11, 17:18   #37
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ja!
Ja!
og
Ja!

Gammel 04-11-11, 17:51   #38
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei
Nei
Nei
Nei

Gammel 04-11-11, 17:52   #39
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg liker ikke star wars, og hadde derfor ikke blitt glad for noen star wars gave.

Gammel 04-11-11, 17:54   #40
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei og nei

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.