Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor lenge kan man egentlig gå i pysjen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-11, 14:08   #21
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lenge kan man egentlig gå i pysjen?

Her går barna i pysj omtrent hele dagen om vi ikke skal noe,mens jeg ikke har nattøy og liker å være påkledd fra jeg står opp. Men,det hender jeg går uten bh om jeg ikke skal noe og ikke venter besøk,det er vel lov,eller?

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 14:09   #22
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Ullundertøy er om mulig enda deiligere å sulle rundt i enn pysj.

Jo, men tettsittende ullundertøy fra topp til tå er ikke det mest flatterende jeg kan ha på meg. :bredest på midten:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 14:25   #23
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jo, men tettsittende ullundertøy fra topp til tå er ikke det mest flatterende jeg kan ha på meg. :bredest på midten:

Samme fasong som meg altså. Men komfort går før estetikk når man suller rundt hjemme.

Gammel 05-11-11, 14:27   #24
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

I prinsippet synes jeg man kan gå i pysj hele dagen hvis man ikke har planer som innebærer å forlate huset. Stort sett føler jeg vel at man bør skifte til vanlige klær hvis man får besøk, men jeg kan sikkert finne eksempler på at det ikke er nødvendig.

Signerer denne!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 14:50   #25
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan man ikke gå med hva man vil, så lenge man vil, hjemme hos seg selv? Når det kommer besøk eller man skal ut, så kan man jo vurdere påkledningen. Og hvis man er direkte overvåket døgnet rundt (har tittet innom bigbroter og konstatert at onepiece og pysj ikke er det mest flatterende).

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 15:12   #26
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Har ikke pysj, men går som oftest rundt med joggebukse og genser på fritiden ( sjuske, - ja jeg vet...). Skifter til vanlige klær når jeg drar på butikken eller skal treffe andre folk enn de som jeg bor sammen med.

Gammel 05-11-11, 15:39   #27
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Så lenge man vil.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 15:48   #28
lucifine

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Man kan ha det på frem til man ønsker å gjøre noe annet (eks forlate huset eller få besøk). Og så kan man ta pysjen på igjen nokså tidlig på kvelden dersom en ønsker det. Er vi syke så tussler vi rundt i pysjen hele dagene.. *Hilsen pysjelsker*

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 16:58   #29
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Så lenge man vil? Det aktuelle spørsmålet er mer hvor man kan gå i pysj.

Jeg tar på meg pysjen etter at jeg har stått opp, kan godt være etter dusjen også og bruker den hele dagen.

Gammel 05-11-11, 17:17   #30
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg regner med at min blir på sånn ca til Mandagmorgen.(forhåpentligvis med etpar perjoder på gulvet i gardinstanga osv i løpet av helga)

Gammel 05-11-11, 17:56   #31
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg eier ikke pysj, men mine barn går gjerne i pysj så lenge vi er hjemme i helgene. I dag ba jeg dem ta på klær i 12.30-tiden fordi vi skulle til byen.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 18:12   #32
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min går gjerne i pysjen hele dagen. Det er kul umulig å få henne ut av den. Og merkverdig nok så er det like kul umulig å få henne inn i den igjen når det blir kveld? Selv liker jeg veldig veldig godt å gå i pysjbukse, og synes for eksemplel det er det perfekte antrekk å drikke i sjampis i.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 18:49   #33
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Så lenge man vil. Gå i pysj er noe vi liker her hjemm. I dag skiftet vi til andre klær rett før klokken to, da dro vi til butikken. Nå et klokken rett før syv og her er vi i pysj igjen, klar for lørdagkveld i sofaen

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 18:52   #34
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Til man skal ut av huset.

Gammel 05-11-11, 19:08   #35
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Så lenge man vil, vel? Men sikkert greiest å være mer vanlig påkledd om man får besøk.

Jeg går aldri rundt i pysjen. :eier ikke nattøy: Men jeg lusker ofte rundt i ullundertøy vinterstid.

Da kan jeg anbefale nattøyet for voksne fra Nøstebarn. Jeg har brukt min ullnattkjole myyye det siste året. Veldig deilig å gå rundt i - og sove i. Håper Nøstebarn kjører tilbud i år også, for jeg angrer på at jeg ikke kjøpte pysjbukse i fjor.

Gammel 05-11-11, 19:13   #36
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Til man skal ut av huset, får besøk (skjønt her finnes det varianter), dusjer eller skal ha sex.

Gammel 05-11-11, 19:31   #37
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Så lenge man vil Syns det høres koselig ut å ha den på en stund jeg Så lenge man ikke skal noe så kan man ha den på hele dagen om man så vil

Gammel 05-11-11, 19:45   #38
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Ja- hvor lenge utover dagen er det akseptabelt å gå i pysj på en fridag? Jeg og jentene er i skrivende stund på vei til å ta av pysjen og gå i dusjen. Men vi elsker å sulle rundt i pysj når vi har fri. Og da jeg sa at de skulle gå på badet nå, så svarte de: "Skal vi dusje og kle på oss allerede nå??"

Det høres veldig behagelig ut, men husmorperfekten i meg synes det er for lang pysjeslasking og vil helst ha ungene i dagtøy før 1030, ikke at jeg har noe jeg skulle sagt, men det er nå en annen sak..

Gammel 05-11-11, 20:24   #39
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Plutten synes egentlig ikke man trenger annet tøy enn nøstebarnpysjer om vinteren. Jeg bruker sjelden pysj, men jeg går gjerne rundt med ullundertøy hele dagen om jeg ikke skal ut. Dvs om jeg skal ut drar jeg ei bukse og en jakke over.

Gammel 05-11-11, 22:29   #40
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Okei, jeg er helt utenfor alle andres linje ser jeg.

Pysj er på i senga og kles av på badet når man tar morgentoalettet.
Det tar man før man spiser frokost, og frokost spises innen en halvtimes tid etter oppstandelse.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.