Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

REN Skincare

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-11, 11:28   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: REN Skincare

Opprinnelig lagt inn av Urie, her.

Vitusapotek.no selger REN og har 20 % rabatt på kjøp frem til søndag.

Anbefaler folk å teste ut den altså

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 22:29   #22
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urie, her.

Vitusapotek.no selger REN og har 20 % rabatt på kjøp frem til søndag.

Takk for tips, nå har jeg lagt inn en bestilling og er spent på å teste om jeg blir mer fornøyd med dette en Dermalogica.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 22:22   #23
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg brukt en del produkter fra REN i noen uker og er så absolutt fornøyd. Jeg skal bestille noen flere produkter nå, men finner ikke dagkrem med solfaktor. Er det jeg som er dårlig til å lete eller har de ikke det?

Gammel 27-12-11, 22:28   #24
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke sjekket, men se etter den orange serien. Du finner det på hjemmesiden deres.

Gammel 27-12-11, 22:28   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tittet litt på REN på Heathrow, men greide ikke helt å orientere meg. Jeg får stikke innom et apotek og sjekke.

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Neida, klart vi har Sisley i Oslo og omegn, i hudpleiesalonger. Og Bentes Hudpleie i Trondheim. Deilig eksklusivt og fristende, men jeg klarer meg fint uten. .

De selger dem i vanlige parfymerier også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 22:40   #26
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Jeg fikk noen REN produkter i julegave, samt at jeg kjøpte en startpakke. Veldig fornøyd så langt!

Gammel 27-12-11, 22:41   #27
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De selger dem i vanlige parfymerier også.

Det var svar på Neras innlegg, hun trodde Sisley kun var å finne i Bergen. Du mener kjeder som Esthetique og Parfymelle?

Gammel 27-12-11, 22:42   #28
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Det var svar på Neras innlegg, hun trodde Sisley kun var å finne i Bergen. Du mener kjeder som Esthetique og Parfymelle?

Jupp. Er usikker på om begge fører sisley, men en av dem gjør det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 14:09   #29
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

http://www.vitusapotek.no/Products/N...N/Default.aspx

Er det same pris på Vitus apotek, altså ikkje nettbutikken?

Gammel 18-01-12, 14:28   #30
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Googlet ren og det er utrolig mange som reagerer med rød hud ser det ut som?

Gammel 18-01-12, 14:53   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Googlet ren og det er utrolig mange som reagerer med rød hud ser det ut som?

Jeg har iallefall ikke merket noe særlig til det. Jeg har ganske normal hud da, hverken veldig tørr eller veldig fet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 10:57   #32
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har iallefall ikke merket noe særlig til det. Jeg har ganske normal hud da, hverken veldig tørr eller veldig fet.

Jeg har heller ikke reagert på REN. Jeg er egentlig veldig fornøyd med serien og ser fram til den dagen de har laget ferdig dagkrem med solbeskyttelse. Ifølge hjemmesiden er det ikke lenge til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.