|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Middag til 3 med en hånd?
Shit! Kaller du "oppkuttet frukt" for bestikkelser? Aiai. Her i huset ville jeg måttet bestikke med - eh, noe annet - for at minsten skulle spist frukt.
|
|
|
#22 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Middag til 3 med en hånd?Tusen takk for alle gode forslag!
|
|
|
|
#23 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Sv: Middag til 3 med en hånd?Enhåndsmiddag = enretters:
|
|
|
#24 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Middag til 3 med en hånd?Jeg har hatt det slik lenge nå. 1-åring som vil sitte på hofta og 3-åring som helst skal lage middagen selv.
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Sv: Middag til 3 med en hånd?
Dette vil jeg signere. Lillesøster er nå 17 måneder og ting går mye bedre. Ofte leker hun med seksåringen så jeg får kuttet opp ting i fred og ro. Jeg har også begynt å la henne stå på stol ved siden av meg og "hjelpe til". |
|
|
|
|
|
#26 |
|
can-jur
|
Sv: Middag til 3 med en hånd?:btdt: i lekegrind/stol i de få minuttene du MÅ ha begge hender og på armen mens du heller, snur, rører og dekker på.
|
|
![]() |
|
|