|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Dette er av mine kjepphester.
|
|
|
|
#2 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?
Signerer denne! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Her har jeg vært også. Veldig streng som det du er
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Vi har omtrent all musikk i verden, og jeg har ikke lastet den ned.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Jeg vil legge til at jeg er villig til å betale for seriene mine dersom de kommer til en fornuftig pris og med tilgjengelighet like raskt som ved nedlasting. |
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Jeg laster ned mindre ulovlig nå enn for 10-15 år siden.
|
|
|
#7 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Musikk hører jeg på lovlig via Spotify, men noen få serier laster jeg ned, men bare en sjelden gang. Jeg lastet også ned mye mer for 10 år siden, slik Ru skriver.Men nå er detfaktisk ei god stund siden jeg har hatt behov for å laste ned noen serier.
|
|
|
|
#8 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?jeg laster ned serier, som ikke enda er kommet til norge, ulovlig.. også sletter jeg dem igjen etter å ha sett dem...
|
|
|
#9 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Jeg bruker betalversjonen av Spotify til musikk, og ellers ser vi endel på nett-TV (NRK, TV3), samt at mannen har abonnement på Sumo. Jeg laster ikke ned noe som helst, men han laster ned litt serier når det passer seg sånn. Jeg lastet ned mer tidligere, men orker ikke mer så lenge det er blitt lettere å få tak i ting på lovlig vis. Jeg
|
|
|
#10 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Jeg laster ikke ned.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Er det ulovlig å streame? Når man betaler for det? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Jeg gjør begge deler - altså betaler for noe, men ikke for alt. Grunnen til at jeg i sin tid begynte å laste ned ulovlig heter "kopisperre". Jeg betalte for absolutt alt i starten, men oppdaget at brukervennligheten var heller lav på det materialet jeg hadde kjøpt. Så måtte jeg laste ned crackerprogrammer for å få bort kopisperren sånn at jeg fikk disposisjonsrett over det jeg hadde betalt for, og da var veien til ulovlig nedlasting veldig kort. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Borte
|
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Jeg laster ikke ned noe ulovlig og betaler for musikk på Spotify og iTunes.
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Laster ikke ned noe som helst ulovlig. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Bruker spotify, ellers både og.
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
De aller fleste gjør det slik.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Njæ...jeg vet ærligtalt ikke om det er lovlig eller ulovlig når jeg bruker eztv....har fått det for meg at det er lov når det er vist på tv? Filmer laster jeg generelt ikke ned, da kikker opphavsrett og følelsen av å sjæle inn, med untak av sist helg da hadde vi kjøpt dvden som )(/&%€#ikke virka da ble mor sur og gikk i piratbukta og sjal den...
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?Jeg betaler for musikk, men laster ned serier. Hvis det fantes en enkel og brukervennlig metode å laste ned/streame serier lovlig hadde jeg betalt med glede. |
|
|
|
![]() |
|
|