Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

God morgen-tråd :)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-11, 10:47   #21
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: God morgen tråd :)

Jeg er på jobb, og har stor mangel på arbeidslyst :deler:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 10:50   #22
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det var ikke lett å lese det som vennlig. Det kan du jo ta med deg til neste gang du skal formulere deg. Hva du mener og hvordan du oppfattes er ikke alltid det samme.

Synes reaksjonen på Tjorvens innlegg var i overkant, med himling og greier? Særlig etter at hun påpekte at det var vennlig ment.

God morgen. Jeg er syk. Blæh.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 10:51   #23
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Tjorven: Jeg skjønte det var godt ment, ser ikke noe galt i det innlegget ditt jeg.

Her er er det en stille stund, skal snart sette i gang med skolearbeid da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 10:53   #24
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Siden Tjorven allerede hadde understreket at det var vennlig og opplysende ment synes jeg også at himling og krass kommentar var i overkant.

Jeg har hatt tidlig lunsj foran PC, men får vel tusle tilbake til arbeidet. Halvveis til helg...

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 10:56   #25
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Er hjemme med febersykt barn, tredje dagen på rad. Har nettopp kokt meg kaffe som jeg har latt trekke lenge, god og sterk med andre ord. Så nå sitter jeg fremfor pc, ser på Creamkjoler etter inspirasjon fra shoppingstråden og nyter en kopp kaffe og en Atkinsbar, nam, nam.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 10:57   #26
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har sovebaby og fyr på peisen.
Og så klapper jeg litt på Tjorven som fikk ufortjent tyn.

Gammel 16-11-11, 10:59   #27
Sundae

Sundae sin avatar

Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Jeg er hjemme med sykt barn idag. Hun hadde 40 i feber og krupp i natt, første gang på lenge. Nå er hun i ganske fin form, men veldig trøtt etter å ha vært våken i natt. Slapper av og ser barne-tv.

Jeg er også trøtt etter i natt.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 11:21   #28
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gir pupp, skifter bleie, tørker gulp og leter desperat etter soveknappen jeg håpet lillebror var utstyrt med.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 11:24   #29
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skulle nesten ønske jeg hadde ytre faktorer å skylde på for at jeg er trøtt og mangler arbeidslyst. Men jeg har to friske, stor barn som har sovet hele natta, mens jeg selv våknet kvart på fire :trøtt:

Gammel 16-11-11, 11:27   #30
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Ja, det var virkelig måten å ta i mot nye folk på, tante Sofie.

Jøje!
Det var da bare en opplysning?

Gammel 16-11-11, 11:31   #31
Sundae

Sundae sin avatar

Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg skulle nesten ønske jeg hadde ytre faktorer å skylde på for at jeg er trøtt og mangler arbeidslyst. Men jeg har to friske, stor barn som har sovet hele natta, mens jeg selv våknet kvart på fire :trøtt:

Maxine, det er jo like ille å være trøtt "uten" som med ytre faktorer. Trøtt er trøtt. Og du må jo være på jobb i tillegg!

Kan ikke hjelpe deg må finne arbeidslysten, men....har du sett under pulten?

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 11:31   #32
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hæ?

Du er ny på FP, skjønner jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 11:55   #33
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Maxine, det er jo like ille å være trøtt "uten" som med ytre faktorer. Trøtt er trøtt. Og du må jo være på jobb i tillegg!

Kan ikke hjelpe deg må finne arbeidslysten, men....har du sett under pulten?

Tomt der, dessverre.

Tror jeg anskaffer meg en kald Pepsi Max jeg.

Og ser frem til at helga starter kl 16 i morgen, og varer til 08 tirsdag.

Gammel 16-11-11, 12:27   #34
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: God morgen-tråd :)

Jeg ligger på sofaen, veldig godt påkledd, under et pledd. Og fryser. Samvittigheten er mørk, vi har høyt sykefravær denne uka.. Men jeg ER syk, jeg også, og sånn er det. Jeg har toppris og Eastenders til trøst da.

Gammel 16-11-11, 12:34   #35
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jeg har toppris og Eastenders til trøst da.

Nå fikk du meg nesten til å ønske at jeg var syk. Dårlig samvittighet er lite konstruktivt, spar den til du har gjort noe galt. God bedring!

Jeg har vært oppe siden 05.30. Twinsa sover sin andre dupp, og jeg har nytraktet kaffe og peppernøtter. Ikke så verst, det heller.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 12:52   #36
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Takk, du har selvsagt rett.. Det er bare det at jeg vet sånn omtrent hva slags dag det blir for de som er igjen på jobb. Men men.

Gammel 16-11-11, 13:41   #37
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Gammel 16-11-11, 13:46   #38
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Jeg gir pupp, skifter bleie, tørker gulp og leter desperat etter soveknappen jeg håpet lillebror var utstyrt med.

Leter fortsatt.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 13:58   #39
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

:hviske: Hvem er hun der Floksa? Har du sett henne her før?

Her er det hverken morgen eller god, men jeg satser beinhardt på en god ettermiddag. (Og det blir det for jeg har "Harry Potter og halvblodsprinsen" liggende å vente på meg hjemme. Jeg er kanskje sen av meg, men jeg er god. )

Gammel 16-11-11, 14:03   #40
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

:hviske: Hvem er hun der Floksa? Har du sett henne her før?

[hvisker tilbake]Ingen idé. Sikkert noen som har forvillet seg inn hit ved et uhell. Folk har altså ikke vett på å presentere seg ordentlig lenger. Tsktsk. [/hvisker tilbake]

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.