|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
guru advisor
|
![]() Sv: God morgen tråd :)
Synes reaksjonen på Tjorvens innlegg var i overkant, med himling og greier? Særlig etter at hun påpekte at det var vennlig ment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
nju nja njo
|
![]() Sv: God morgen tråd :)Siden Tjorven allerede hadde understreket at det var vennlig og opplysende ment synes jeg også at himling og krass kommentar var i overkant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God morgen tråd :)Er hjemme med febersykt barn, tredje dagen på rad. Har nettopp kokt meg kaffe som jeg har latt trekke lenge, god og sterk med andre ord. Så nå sitter jeg fremfor pc, ser på Creamkjoler etter inspirasjon fra shoppingstråden og nyter en kopp kaffe og en Atkinsbar, nam, nam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God morgen tråd :)Jeg er hjemme med sykt barn idag. Hun hadde 40 i feber og krupp i natt, første gang på lenge. Nå er hun i ganske fin form, men veldig trøtt etter å ha vært våken i natt. Slapper av og ser barne-tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God morgen tråd :)Jeg gir pupp, skifter bleie, tørker gulp og leter desperat etter soveknappen jeg håpet lillebror var utstyrt med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Einsam
|
![]() Sv: God morgen tråd :)Jeg skulle nesten ønske jeg hadde ytre faktorer å skylde på for at jeg er trøtt og mangler arbeidslyst. Men jeg har to friske, stor barn som har sovet hele natta, mens jeg selv våknet kvart på fire :trøtt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Maxine, det er jo like ille å være trøtt "uten" som med ytre faktorer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Einsam
|
Tomt der, dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Kakemonster
|
![]() Sv: God morgen-tråd :)Jeg ligger på sofaen, veldig godt påkledd, under et pledd. Og fryser. Samvittigheten er mørk, vi har høyt sykefravær denne uka.. Men jeg ER syk, jeg også, og sånn er det. Jeg har toppris og Eastenders til trøst da.
![]() |
#35 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God morgen-tråd :)
Nå fikk du meg nesten til å ønske at jeg var syk.
![]() |
#39 |
Leser
|
:hviske: Hvem er hun der Floksa? Har du sett henne her før?
![]() |
#40 |
Bedreviter
|
[hvisker tilbake]Ingen idé. Sikkert noen som har forvillet seg inn hit ved et uhell. Folk har altså ikke vett på å presentere seg ordentlig lenger. Tsktsk. [/hvisker tilbake] |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|