|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Sv: Lekekjøkken, egnet gave?
Jeg sa det til han...han hadde ikke noe svar!!
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Pøh, da kan du fortelle ham at lekekjøkkenet til Hiawata har vært en hit hos ham selv, og alle gutter som har vært på besøk. Faktisk i så stor grad at på seksårsdagen hans måtte vi megle mellom tre gutter som gråt fordi alle ville steke kyllingen.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Dette synes jeg har vært uproblematisk. Jeg synes alle kjøkkengreier har kommet både i jente- og unisexversjon. Knerten sine kjøkkengreier er i hvert fall i helt kjønnsnøytrale farger.
|
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Rosa mat?!
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Eh ... jeg ser den. Jeg kan korrigere meg selv til "Det er ikke noe problem når man bor midt i Norges største by."
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Lekekjøkken, egnet gave?Vi kjøpte lekekjøkken til knerten da han ble 2. Det var stor stas, og er fremdeles i bruk både av ham og storesøsteren.
|
|
|
|
#7 |
|
lettere utlada
|
Det var lurt! Vi har en del venner også hvor vi utveksler gaver til ungene til hverandre....da er jo det en flott ting å kunne ønske seg.
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Lekekjøkken, egnet gave?Ja, Ikea sitt er fint.
|
|
|
|
#11 |
|
I mål
|
Sv: Lekekjøkken, egnet gave?Lillesøster får lekekjøkken til jul nå, Ikea sitt. Hun er 1,5 år. Overdelen er løs og kan jo evt gis av noen andre, hvis man ønsker å dele opp prisen? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Lekekjøkken, egnet gave?Og foretrekker man tre fremfor plast, så er også mye av det rosa, blomstrete og sukkersøtt.
|
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Lekekjøkken, egnet gave?Nja, her snakker vi Stavangerområdet. Ville jeg hatt "brødrister" i tre, så va den rosa med blomster på. Selv om jeg hadde hatt jente, så hadde det vært over the top. Og koppestellene som ikke er plæstic, er gjerne ultrafeminine.
|
|
|
|
#14 |
|
can-jur
|
Sv: Lekekjøkken, egnet gave?3 åringen her fikk til 2 års dagen sin i fjor. Han leker fortsatt masse med det og lillebror tar etter. De to store gutta har slitt ut et plastikk kjøkken og koser seg med IKEA kjøkkenet
|
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: Lekekjøkken, egnet gave?Ikea har mye fint tilbehør til lekekjøkkenet, og det slår absolutt an hos toåringer. Vi har en enkel briokomfyr etter storesøster og gryter, sleiver og mat fra Ikea som toåringen leker masse med. Genial gave.
|
|
|
#18 |
|
Ute på tur
|
Sv: Lekekjøkken, egnet gave?Eldstemann (6 år) fikk lekekjøkken fra Fisher price til 1 årsdagen sin og det er fortsatt i daglig bruk av minstemann (3 år). Det er plastic, men holder seg kjempebra!
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Lekekjøkken, egnet gave?Kjøkken er for jenter!
|
![]() |
|
|