|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Ferielektyre
1Q84 er veldig bra! Lettlesen, men på ingen måte hjernedød.
Denne las eg på stranda i fjor vinter. Bortsett frå at ho var veldig fysisk tung å gå å drasse på på diverse flyplassar og liknande, var det ei godt egna feriebok.
1Q84 er ein trilogi. Bok 1 og 2 er utgitt i eit bind, som kom i sommer. Bok 3 er framleis under omsetting. Eg gleder meg som ein unge til fortsettinga, og kjem til å kjøpe den som kjem først av den norske og den engelske omsettinga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
One of These Days
|
Ja, det stemmer det. Låner gjerne av deg! Stikker innom til uka. Så koselig å se deg her i tråder, forresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
Gjer gjerne det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FerielektyreDytter litt på denne jeg. Jeg fyller kindle'n før 4 ukers ferie i solseng-ved-basseng-og-på-cruise, og tar imot nye forslag med stor takknemlighet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: FerielektyreNå er bok nummer fire av Modern Witch sluppet på Kindle, jeg skal ha den med på ferie i morgen!
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
Jeg vet, det var like før jeg endte opp på Bergkrystallen i dag morges, hadde absolutt ikke lyst til å gå av T-banen på Jernbanetorget. Burde sikkert spart på boken frem til ferien, men hadde ikke nok viljestyrke.
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: FerielektyreNå var dette en gammel tråd, men det er kanskje flere som skal på ferie? Jeg pleier å like denne damens råd, og skal fylle opp med det av dette som jeg ikke allerede har lest:
![]() |
#11 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg liker også Bokdamas tips. Hun liker mye av det samme som meg.
![]() |
#12 |
Librocubicularist
|
Gled deg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Librocubicularist
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: FerielektyreDen var like deilig som de andre og ble alt for fort ferdig. Da var det vel bare å vente på neste. :utålmodig:
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: FerielektyreJeg hadde neppe spart den til ferien hadde ikke vært for at ferien startet 23.juni. Nå er det jobb noen dager før det blir mer ferie.
![]() |
#18 |
villende
|
![]() Sv: FerielektyreDet var gode tips, Candy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: FerielektyreJeg kommer med samme tipset som jeg gjør i alle "hva-skal-jeg-lese-trådene". Sookie Stackhouse-serien av Charlaine Harris. Akkurat passe enkel, spennende, underholdende, morsom, småsexy til tider, og rett og slett fantastisk.
![]() |
![]() |
#20 |
villende
|
Nå har jeg bare lest den første i denne serien, men jeg må innrømme at den boken irriterte meg. Nå likte jeg heller overhodet ikke Twilight-bøkene. Men jeg kan virkelig anbefale The Host av Stephanie Meyer (som har skrevet Twilightserien). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|