|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kakemonster
|
Sv: De kuleste pepperkakeformene :DDet står at leveringstiden er ca en uke, men lenger til utlandet. Sistnevnte gjelder, altså. Jeg mener å huske at jeg ventet en god stund da jeg handlet derfra.
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De kuleste pepperkakeformene :DNoen som har sett sjakkbrikker? Å skjære ut for hånd blir vel mye jobb. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: De kuleste pepperkakeformene :DÅh, det er jo yndlingsjulefilmen min!
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: De kuleste pepperkakeformene :D |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Snikende tiger
|
Sv: De kuleste pepperkakeformene :DDen beste som finnes.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De kuleste pepperkakeformene :DHar masse former fra formina. Liker at de ikke er så store,en munnfull pepperkake er nok for meg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: De kuleste pepperkakeformene :DJeg liker godt at en del av pepperkakeformene er små. Vi har bil og ferje i tillegg til giraff og sommerfugl - og noen av de mer tradisjonelle så klart. Ser at vi faktisk mangler de store formene som kan fungere som spiselig dekorasjon.
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
Sv: De kuleste pepperkakeformene :DFin pepperkakeforme |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Audacious
|
Sv: De kuleste pepperkakeformene :D
Ja, jeg sto på ChefWorks og siklet på flere av de stoooore i kobber på onsdag. Jeg har bare elefant, det kan da umulig være nok?
|
|
|
#13 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De kuleste pepperkakeformene :DMÅ visst på Jernia en dag til uka, ble fristet av noen nye former. Har bare et lite sett fra IKEA. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Sv: De kuleste pepperkakeformene :DJeg fant, jeg fant!
|
|
|
#16 |
|
Live and let live
|
Har du (eller noen andre) lenke til en oppskrift på sjokoladekjeks og buttercokies som har funket fint med formene? (Jeg har ikke så mye tid på meg til å prøve og feile, formene kommer i posten omtrent når jeg skal bruke dem. )
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Det kommer en oppskrift i boksen, den smaker omtrent som bokstavkjeks. Jeg skal se om jeg finner sjokoladekjeksoppskriften til deg.
|
|
|
#18 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: De kuleste pepperkakeformene :DIfølge mannen har jeg alt for mange, men det tror jeg ingenting på. Nå har jeg oppdaget hva man skal bruke de minste formene til også; konfektlaging. Ungene fikk kjevle ut marsipan i helga, stikke ut figurer, og pynte dem med sjokolade og strø. Enkelt, lite rot, og man slipper å huske å ta dem ut av ovnen.
|
|
|
#19 |
|
saftig
|
Sv: De kuleste pepperkakeformene :DDet er oppskrifter på samme nettsted som du bestiller formene.
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: De kuleste pepperkakeformene :DHer er sjokoladekjeksoppskriften jeg brukte, tror jeg:
|
![]() |
|
|