|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Miami - hvor skal vi bo og hva skal vi se?Ja, vi skal også kjøre begge veier. Det ser ganske kjedelig ut, men jeg prøver å finne ut om det går an å kjøre av noe sted og se noe gøy eller spise noe godt.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Miami - hvor skal vi bo og hva skal vi se?
Vi kommer nok til å gå forbi ja.
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Miami - hvor skal vi bo og hva skal vi se?Mellom Ft.Lauderdale og Miami stoppet ikke vi heller. Kjørte bare motorveien hele veien.
![]() |
#6 |
Tidsklemma
|
Det går egentlig ganske greit. Vi hadde vel et stopp på veien på en sånn bensinstasjon som ligger midt mellom veibanene. Da var det tissepause og påfyll av diverse godis.
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Miami - hvor skal vi bo og hva skal vi se?Det går vel noen veier opp langs kysten der, og da er det vel litt mer å se enn sump, skog og milevis med asfalt, men det vil vel ta en god del lengre tid enn å kjøre motorveien.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Miami - hvor skal vi bo og hva skal vi se?De regskyllene i sør er helt ekstreme. Jeg ble en gang stuck midt på brua over Lake Ponchatrain i et slikt regnvær. Det varte i en halv time, og vi måtte bare stå helt rolig. Det var umulig å se noe som helst mer enn panseret på bilen.
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Miami - hvor skal vi bo og hva skal vi se?Har de Dairy Queen i Florida, da? Jeg så ingen da jeg var der. Men jeg undersøkte ikke akkurat saken, utrolig nok. :blizzardmaniac:
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Jeg sjekket nå, og joda. Til og med en rett ved der vi skal bo. Jeg må se om det er noen på sumpveien. :svosj:
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Miami - hvor skal vi bo og hva skal vi se?Men jeg fant dette kårni stedet på veien!
![]() |
|
|