|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?Står mellom GPS og Kindle.
![]() |
#2 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?En tynn dunjakke for å bruke som mellomlag under skalljakka, trur eg. Dessuten tror jeg han skal få et gavekort på JC slik at han kan plukke seg ut en ny jeans.
![]() |
#3 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?Vi vurderer å ikke kjøpe gave til hverandre i år og spare pengene til en tur sammen til våren. Det blir i så fall andre gang siden vi fikk barn i 2001 at vi reiser noe sted uten barn så vi gleder oss veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?
Eg kjøpte iPhone hansker på e-bay i fjor, betalte ein hundrelapp eller noko. I år får mannen i huset apple- tv frå meg, og antageleg ei bok frå ei av jentene og t- skjorte + noko frå den andre. Kompenserer litt for at han ikkje får gåve frå sin familie.
![]() |
#8 |
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Heter det noe annet enn hansker på ellos.no? Finner ingenting som ligner der inne...
![]() |
#9 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?Jeg gir et par Tom Waits bøker og -dokumentar og et par bilder til å henge opp på veggen, fra allposters. Den ene er et Gandhi-sitat: "An eye for an eye makes the whole world blind" som jeg tenkte det kunne være greit for oss begge å bli minnet på i blant.
![]() |
#11 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?Han ønsker seg masse jaktstæsj. Jeg venter på spesifisert ønskeliste og når den kommer blir det bare å plukke ut noe i passe prisklasse.
![]() |
![]() |
#12 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?Jeg hadde virkelig ikke peiling på hva jeg skulle handle, men da jeg foreslo at kanskje han kunne tenkt seg Iphone, så var han veldig enig. Heldigvis!
![]() |
#13 |
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?Vet ikke om det blir noe julegave til han i år
![]() |
#14 |
Originala
|
![]() Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?Jeg har planer om å kjøpe overnatting på Britannia (og dermed tilgang på SPA-avdelingen - den er flott), samt spandere middag for to. Og så krysser jeg fingrene for at denne andre blir meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?I julestrømpa i år er det shurikens i gummi, japansk godteri, space putty, en addict-a-ball oooooooog, tamtarratam, en ekstra sovedag.
![]() |
#16 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Kjøper jeg denne har jeg utstyr i tiår."
![]() |
#17 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?Mannen får billetter til Bruce Springsteen-konserten på Valle og nye løpesko.
![]() |
#20 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til partner/ mann til jul?Mannen min ønsker seg pulsklokke og skal få det.
![]() |
|
|