Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fredagskveld

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-11, 22:00   #21
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fredagskveld

Fredagene er som ukedagene ellers. Kommer hjem rundt kl 17, middagen på bordet rundt kl 1730. Så litt lek og kos før natta. Når snuppa har sovnet rundt kl 19-1930 så er det rydding ymse plasser før jeg slenger meg ned i sofaen og blir stort sett sittende der resten av kvelden med dataen og TV'n på i bakgrunnen. Har barnefri annenhver helg, men med lite sosiale venner så ender jeg opp på samme måte de kveldene også. Unntaket i kveld er at jeg fortsatt prøver å få snuppa til å sove.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 22:40   #22
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

PC, Gullrekka, tente stearinlys og ofte et glass vin. Beste dagen i uken.

Enig med deg. Beste dagen i uka .

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 23:32   #23
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Chuck og smågodt! Dobbel episode! Gullrekka kan dere ha for dere selv

Gammel 26-11-11, 01:17   #24
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Annenhver fredag med ungene. Taco, tv, snop og kos. I kveld la de seg tidlig og jeg slo av tv'en for å skrive brev og spille sudoku.

Annenhver fredag barnløs. Besøker venner, går tur, drikker litt vin. Noen ganger (når jeg lider av pms) syns jeg synd i meg selv som bare har venner i parforhold.

Gammel 26-11-11, 05:36   #25
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Annenhver fredag haster jeg hjem, lager en veldig kjapp middag, før jeg kjører for å levere ungene hos faren. Dvs; vi møtes på halvveien. Klokka blir ofte mye før jeg er hjemme igjen, det hender også jeg gjør et par ærend på veien, dersom jeg er trett og lei av kjøringen (en time hver vei). En sjelden gang orker jeg besøke noen etter ungene er levert, stort sett er jeg helt skutt disse fredagskveldene.

Fredagene når jeg har ungene, er vi som regel hjemme, hender guttungen har overnattingsgjest. Vi koser oss med spill, ser på tv og slapper av. Som regel blir det en god ryddesjau før vi tar kvelden, ikek mye forskjell på hverdag og helg på mengden husarbeid som må gjøres som regel.. Lager sjelden noe spesielt til fredagskos, bortsett fra at ungene bestemmer middag, som spises til normal tid.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 09:31   #26
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fredagene forløper sånn at vi kommer hjem fra jobb, rydder bittelitt og mannen tar med de to store på svømming. Så lager jeg istand fredagskosemat mens de er ute og så spiser vi sammen til idol i åttetiden. Hva vi voksne gjør etter at barna er lagt i 22-tiden varierer litt, men hæla i taket er definitivt ikke noe vi vurderer. :hehe: Det beste er når vi faktisk har tid til å bare bli i sofaen og slappe av sammen.

Gammel 26-11-11, 09:47   #27
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har pizza hver fredag, og noen ganger har Malin venner på besøk som spiser sammen med oss. Som regel sitter jeg foran pcen, mannen foran tv eller pc, og ungene foran tven i senga vår. Fredagen er en skikkelig slappe-av-kveld her i heimen, så da fordeler vi oss slik at alle får se noe de har lyst til. I går hadde Malin besøk så da fikk hun og venninnen tven, mannen og Leo lå i senga og så på Cars 2, og jeg leste pensum. Stille og rolig, og akkurat slik vi liker det.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 09:51   #28
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Egentlig er fredag en helt vanlig dag. Jeg er jo alene uansett, så gjør som jeg alltid gjør, ser på tv, surfer og legger meg i normal tid.

Gammel 26-11-11, 13:27   #29
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om sønnen min er hjemme er det ofte vi er på farten på ettermiddagen, kanskje en kino og noe god mat, eller TV kveld. Kanskje vi spiller spill

Og når sønnen min er borte gjør vi egentlig ofte det samme :P kino, mat - gjerne ute eller ser en koselig serie.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 13:55   #30
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fredagen er roe-ned dag. Middag spises til normal tid, ca. 16 og ungene spiser skjeve med nugatti (er jo helg må skjønne) rundt 19. Så er det "barnegullrekka" med ungane, dyrlegane etterfulgt av dyrepassarane. Deretter herjer ungane litt etter nugattispisinga, mens eg og samboar slapper av med kaffi og avis/ bok. Så seng på ungane, gullrekka på oss, gjerne etterfulgt av ein film. Vin på meg, whiskey eller øl på samboar.

I går kveld var samboar og sjekka båten rundt midnatt pga. flo. Eg slappa av med Horders på nettet, og konstanterte at huset vår ikkje er så rotete likevel.
Fram til jul blir nok fredagskveld brukt til å samla krefter til fullpakka helger. Snakkes ein gong ut i januar, ja.

Gammel 01-12-11, 15:22   #31
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Fredag er god middag, sofa og tv. Vi har så og si aldri besøk, og fredager ville uansett ikke vært dagen jeg hadde ønsket besøk. Da vil jeg ikke gjøre noe som helst, bare slappe av og tenke på at ingen må tidlig opp dagen etter.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 15:29   #32
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Pizza, vin og snop. Etter at vi har kjørt bil fra det ene huset til det andre.

Gammel 01-12-11, 15:33   #33
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen fast tradisjon på fredager her, heller ikke når det gjelder den såkalte gullrekka. Vet ikke hva det er, men jeg fikser ikke helt Nytt på nytt lenger, eller Skavlan, får litt lei følelse av sånt som gjentar seg hver eneste helg. Minner meg om den såkalte "lørdagsunderholdningen" fra 70- og 80-tallet og sikkert fortsatt, bare at jeg ikke vet hva det er. Alle sammen skal le av Dan Børge Akerø og politikere på trehjulssykkel, liksom.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 15:43   #34
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fredag er sofa, vin, godteri/snacks og som regel en film. ALDRI gullrekka.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 15:49   #35
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ofte har vi taco til (sein) middag. Store og små benker seg til i kjellerstua og ser Beat for Beat, Knerten sovner og bæres opp på rommet sitt, Lillemor loses i seng litt uti Nytt på nytt og vi voksne åpner en flaske rødvin. Så glaner vi på tv-en og sovner som regel etter Senkveld.
Lørdagskveldene er som regel litt mer uforutsigbar, for da ser vi film.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.