|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FredagskveldFredagene er som ukedagene ellers. Kommer hjem rundt kl 17, middagen på bordet rundt kl 1730. Så litt lek og kos før natta. Når snuppa har sovnet rundt kl 19-1930 så er det rydding ymse plasser før jeg slenger meg ned i sofaen og blir stort sett sittende der resten av kvelden med dataen og TV'n på i bakgrunnen. Har barnefri annenhver helg, men med lite sosiale venner så ender jeg opp på samme måte de kveldene også. Unntaket i kveld er at jeg fortsatt prøver å få snuppa til å sove. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FredagskveldAnnenhver fredag med ungene. Taco, tv, snop og kos. I kveld la de seg tidlig og jeg slo av tv'en for å skrive brev og spille sudoku.
|
|
|
#25 |
|
Einsam
|
Sv: FredagskveldAnnenhver fredag haster jeg hjem, lager en veldig kjapp middag, før jeg kjører for å levere ungene hos faren. Dvs; vi møtes på halvveien. Klokka blir ofte mye før jeg er hjemme igjen, det hender også jeg gjør et par ærend på veien, dersom jeg er trett og lei av kjøringen (en time hver vei). En sjelden gang orker jeg besøke noen etter ungene er levert, stort sett er jeg helt skutt disse fredagskveldene. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
maler
|
Sv: FredagskveldFredagene forløper sånn at vi kommer hjem fra jobb, rydder bittelitt og mannen tar med de to store på svømming. Så lager jeg istand fredagskosemat mens de er ute og så spiser vi sammen til idol i åttetiden. Hva vi voksne gjør etter at barna er lagt i 22-tiden varierer litt, men hæla i taket er definitivt ikke noe vi vurderer. :hehe: Det beste er når vi faktisk har tid til å bare bli i sofaen og slappe av sammen.
|
|
|
#27 |
|
Prematurmamma
|
Sv: FredagskveldVi har pizza hver fredag, og noen ganger har Malin venner på besøk som spiser sammen med oss. Som regel sitter jeg foran pcen, mannen foran tv eller pc, og ungene foran tven i senga vår.
|
|
|
|
#28 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: FredagskveldEgentlig er fredag en helt vanlig dag. Jeg er jo alene uansett, så gjør som jeg alltid gjør, ser på tv, surfer og legger meg i normal tid.
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FredagskveldOm sønnen min er hjemme er det ofte vi er på farten på ettermiddagen, kanskje en kino og noe god mat, eller TV kveld. Kanskje vi spiller spill |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: FredagskveldFredagen er roe-ned dag. Middag spises til normal tid, ca. 16 og ungene spiser skjeve med nugatti (er jo helg må skjønne) rundt 19. Så er det "barnegullrekka" med ungane, dyrlegane etterfulgt av dyrepassarane. Deretter herjer ungane litt etter nugattispisinga, mens eg og samboar slapper av med kaffi og avis/ bok. Så seng på ungane, gullrekka på oss, gjerne etterfulgt av ein film. Vin på meg, whiskey eller øl på samboar.
|
|
|
#31 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FredagskveldFredag er god middag, sofa og tv. Vi har så og si aldri besøk, og fredager ville uansett ikke vært dagen jeg hadde ønsket besøk. Da vil jeg ikke gjøre noe som helst, bare slappe av og tenke på at ingen må tidlig opp dagen etter. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FredagskveldPizza, vin og snop. Etter at vi har kjørt bil fra det ene huset til det andre.
|
|
|
|
#33 |
|
Fortynnet
|
Sv: FredagskveldIngen fast tradisjon på fredager her, heller ikke når det gjelder den såkalte gullrekka. Vet ikke hva det er, men jeg fikser ikke helt Nytt på nytt lenger, eller Skavlan, får litt lei følelse av sånt som gjentar seg hver eneste helg. Minner meg om den såkalte "lørdagsunderholdningen" fra 70- og 80-tallet og sikkert fortsatt, bare at jeg ikke vet hva det er. Alle sammen skal le av Dan Børge Akerø og politikere på trehjulssykkel, liksom. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Originala
|
Sv: FredagskveldOfte har vi taco til (sein) middag. Store og små benker seg til i kjellerstua og ser Beat for Beat, Knerten sovner og bæres opp på rommet sitt, Lillemor loses i seng litt uti Nytt på nytt og vi voksne åpner en flaske rødvin. Så glaner vi på tv-en og sovner som regel etter Senkveld. |
|
|
|
![]() |
|
|