|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Flytting og generelt kaosVi har bodd her i 16 dager, og ennå har vi 4 esker igjen som ikke er pakket ut, samt en rullegardin som ikke er hengt opp. Det tar så utrolig mye tid å flytte, det er godt man ikke gjør det hvert år. Jeg er allergisk mot rot og kaos, men med en 2-åring løpende rundt får man ikke gjort så mye før hun er i seng. det er jo så mye nytt og spennende her hun kan røre og plukke på
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flytting og generelt kaos
Det gjør vi nok.
|
|
|
#23 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Flytting og generelt kaosEg kjenne meg igjen. Eg flytta ut i helga og har til alt overmål flytta inn sammen med mine foreldre og skal bo der en måned. Panikken tar meg... Men som Mjau seier, eg håper skuldrane senkar seg når vaskerane har vaska ut av leiligheta i morga og overtakelsen er unnagjort.
|
|
|
|
#24 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Flytting og generelt kaosVi har hentet klærne, noen kasser med div. vin og sterkere saker som foreløpig må bo i boden (snufs), og nå skal jeg liksom konsentrere meg om jobb? Tough case.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Flytting og generelt kaosJa, vaskebyrå føler jeg kan være vel verd pengene.
|
|
|
#26 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Flytting og generelt kaos
Vi investerte ikke i vaskebyrå, og det angrer jeg på. Vi investerte derimot i en leid container, og dumpa over 700 kilo skrot vi ikke trengte mere. Har sikkert også levert noen hundre kilo til fretex av ting som kan brukes, så akkurat det føles bra med flytting, anledning til å sortere og kaste/gi bort.
|
|
![]() |
|
|