|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Mine får ikke åpne før etter skoletid, for de begynner ikke samtidig alle, og hvis det er godteri der kan det med fordel spises på andre tider enn morgenkvisten, men når de kommer hjem i dag vil de pakke opp hver sin pepperkakeform. Alle åpner i dag, og så er det hver tredje dag frem til lille julaften, og da får alle åpne igjen. Jeg syns det er stas med adventskalender.
![]() |
![]() |
#2 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Her tror jeg det var gummibjørner i Haribo-kalenderen idag. Jeg sov da ungene åpnet,så jeg fikk ikke sett etter. :sløv mamma: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Av og til lønner det seg å være treg ! Kjøpte Kindersjokolade kalender på tilbud på Smartclub i går, til 60 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Vi har ikke kalender, men en "Gris". Dette er en potet full av 24 fyrstikker som vi pynter 30 november. Hver morgen når vi sitter ved frokostbordet tennes en fyrstikk på grisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Her fikk snuppa rosa refleksvest i dag.
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Mine åpner annenhver dag, men i dag fikk begge åpne. Nissesjokolade til begge to- ganske fornøyde med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Eldste fikk en PC-veske (kjøpt billig på amazon), lillesøster fikk dukkeklær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Minstemor fikk lue fra Wow og eldste fikk truse i sportsserien til Pierre Robert. Det blir ikke så store gaver i resten av kalenderen. Da går det i tyggis, små sjokolader, pastiller, truser og litt smådill (hårpynt, badekuler, neglelakk)
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Hver sin kjærlighet på pinne. Jeg aner jo ikke hva som er i de forskjellige pakkene, så det kommer like overraskende på meg. Jeg vet bare at det stort sett er godterier i den siden den er laget på mix
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Eldstemann fikk et par sokker, mellomste fikk klistremerker og minste fikk vanter. Alle var fornøyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Minste jenta fikk Top Model klut, hun ble veldig fornøyd.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Mini fikk ny tannkrem i dag. Han klagde i går fordi det var lite igjen i den han hadde. Og en sjokoladebit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Storesøster: Øredobber og leppomade.
![]() |
#16 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Her ble det Playmohester og en pappstall som jeg fikk æren av å montere ( vel, to staller.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Det vet jeg ikke om jeg tør å svare på, gitt.
Sist redigert av Bluen : 01-12-11 kl 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?En liten sjokoladebit i Blåfjell-kalenderen.
![]() |
#19 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Har ikke åpnet den enda, men mistenker at det er en liten firkantet melkesjokolade med et eller annet motiv på.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Blånisselue til hver av ungene.
![]() |
|
|