Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gal?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-11, 09:33   #21
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gal?

Trodde nesten jeg var i overkant sær nå.

Det skal sies at dette er ungdomsavdelingen til HLF. De som er invitert med denne helgen er fra 18-36 år.

Jeg sa selvfølgelig i fra med det samme om rommet. Og sa at jeg forventet det ikke, for det sto ikke opplyst noe sted. Svaret da var litt skuffende. "Åh, nei. Vi har alltid gjort det på den måten, så vi regnet med at alle visste det."

Vel, jeg meldte meg inn i foreningen for et par mnd siden, og har blitt hørselshemmet som voksen. Jeg visste ikke det. Så det er ingen selvfølge så lenge det ikke er skrevet ned noe sted.
Ang prisen ja. Jeg har betalt 600,- for hele helgen. Det eneste jeg må betale selv, er evt alkoholholdig drikke. Så jeg antar at foreningen går inn og betaler for deler av det. Derfor har jeg ikke tenkt over prisen noe særlig.
Neste gang bør de ha en backup for de som ønsker å betale seg opp til enerom. Og det må selfølgelig opplyses om ved påmelding etter informasjon fra lederene i innbydelsen.

Gammel 03-12-11, 09:49   #22
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gal?

Ville vært veldig viktig for meg å være med, om jeg skulle dratt når jeg måtte dele rom med noen. 18-36, da er man voksen. Da sparer man ikke penger på rom, vel?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.