|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Trenger en kul snowboardjakke!
De som driver med dette mye og har gjort det i mange år går kledd i denne type klær rett som det er, så ingen fare. Vi pleier dra med en gjeng med folk på min alder og jeg kommer ikke til å skille meg ut what so ever. Bor i campingvogn rett ved bakken gjør vi og (tidvis). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Har du vært innom den snowboardsjappa på byporten? De hadde noen kjempelekre snowboardjakker i fjor. Hilsen en som ikke har tenkt å legge bort den turkise og oransje snowboardbuksa til tross for at hun er 37.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Nei, det har jeg ikke. Skal stikke innom en dag veldig snart da. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Hva med denne fra Volkom?
Sist redigert av Tallulah : 03-12-11 kl 23:31. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Jaaa! Den nederste var fin!! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Nå har jeg surfet litt og ser at mange Volcom-jakker faller i smak for en gammel dame som meg. :knirk: Og joa; jeg er enig med Canisa: Knæsj jakke med nøytralt tilbehør er OK. Men DC er og blir fjortis for meg og jeg kjenner at jeg styrer unne de skiklærene som 12-åringen higer etter. Det er heldigvis mye å ta av. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Jeg så ikke så mye på merkene for å være helt ærlig. Aner ikke hva fjortissene higer etter. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Prøvde denne fra Burton i dag, og den satt kjempefint selv om det egentlig er en herremodell. Syntes damejakkene var veldig korte, og jeg har lyst på en med litt mer lengde. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Den var kjempefin.
|
|
|
#15 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger en kul snowboardjakke!De gangene jeg har kjøpt Burton klær, har jeg stort sett endt opp med herremodellene. Forøvrig har det vært veldig bra kvalitet på Burton, så jeg har vært kjempefornøyd med de klærne mine.
|
|
|
|
#16 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Det er så kult, skijakka jeg hadde i 1985 er helt in igjen, og hadde jeg hatt den hadde den sikkert passet enda. Mamma kjøpte klær til å vokse i. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Har du sjekket ut det norske merket Sweet Protection? Jeg synes de har mye kule ting.
|
|
|
#18 |
|
Pauset
|
Tror faktisk disse er de fineste jeg har sett så langt. |
|
|
|