|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!
Næsj, men man trenger kanskje ikke dra på med sjokkrosa bukse, limefargt hjelm, lilla googles +++
![]() |
#23 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Hva med denne fra Volkom?
Sist redigert av Tallulah : 03-12-11 kl 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Nå har jeg surfet litt og ser at mange Volcom-jakker faller i smak for en gammel dame som meg. :knirk: Og joa; jeg er enig med Canisa: Knæsj jakke med nøytralt tilbehør er OK. Men DC er og blir fjortis for meg og jeg kjenner at jeg styrer unne de skiklærene som 12-åringen higer etter. Det er heldigvis mye å ta av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Pauset
|
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Jeg så ikke så mye på merkene for å være helt ærlig. Aner ikke hva fjortissene higer etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Må man være fryktelig fargerik og kul i jakken for å kunne kjøre snowboard altså ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Pauset
|
Greit at du ikke har lik smak som meg altså, men jeg syntes det er fint med masse farger. Jeg kjøper ikke noe jeg i utgangspunktet syntes er kjipt av utseende, og tror de fleste er enig med meg at det er en ukomplisert og grei ting å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Pauset
|
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Prøvde denne fra Burton i dag, og den satt kjempefint selv om det egentlig er en herremodell. Syntes damejakkene var veldig korte, og jeg har lyst på en med litt mer lengde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Den var kjempefin.
![]() |
#33 |
Pauset
|
Jaaa! Den nederste var fin!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!De gangene jeg har kjøpt Burton klær, har jeg stort sett endt opp med herremodellene. Forøvrig har det vært veldig bra kvalitet på Burton, så jeg har vært kjempefornøyd med de klærne mine.
![]() |
![]() |
#36 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Det er så kult, skijakka jeg hadde i 1985 er helt in igjen, og hadde jeg hatt den hadde den sikkert passet enda. Mamma kjøpte klær til å vokse i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Har du sjekket ut det norske merket Sweet Protection? Jeg synes de har mye kule ting.
![]() |
#38 |
Pauset
|
Tror faktisk disse er de fineste jeg har sett så langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|