|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Står soveromsdørene åpen om natten hos dere? | |||
| Vår dør står åpen, ungenes lukket |
|
10 | 5,03% |
| Vår dør er lukket, ungenes åpne |
|
35 | 17,59% |
| Vår dør og ungenes dør står på gløtt |
|
80 | 40,20% |
| Alle dører er vid åpne |
|
32 | 16,08% |
| Alle dører er lukket |
|
39 | 19,60% |
| Vi har ikke dører (annet) |
|
3 | 1,51% |
| Deltakere: 199. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Hos oss er alle dørene lukket, men har ganske store barn jeg da.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Alltid lukket, fordi vi har katt. I tillegg sover vi voksne best med nesten minusgrader på soverommet, og da trenger ikke resten å huset å bli kaldt av den grunn.
|
|
|
|
#24 |
|
Er frisk!
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Alle er lukket på natta. De to eldste (som sover på samme rom) bestemmer selv om den skal være åpen eller lukket når de legger seg, men jeg lukker den om natta.
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Alle dører er åpne. Det henger igjen fra de var små, og blir vel værende sånn til de finner ut selv at de skal ha dem lukket en vakker dag. |
|
|
|
#26 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Jeg har alltid soveromsdøra litt på gløtt, sånn at jeg får inn litt lys. Klarer ikke å sovne i et helt mørkt rom. Minstemor har også døra på gløtt, mens de to eldste vil ha døra lukket.
|
|
|
#27 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Vanligvis står alle dører på gløtt når vi sover. Men det hender at jeg lukker min for å slippe lyset og for å få det så kjølig som jeg vil.
|
|
|
#28 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Ingenting passer i pollen. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Alle dører står på gløtt når vi skal sove
|
|
|
#30 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Begge dørene er åpne, men jeg regner med at når ungene er større blir de lukket. Jeg er vokst opp med lukkede dører og når ungene er borte, lukker jeg som regel døra.
|
|
|
|
#31 |
|
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Vår er lukket, mens ungenes står på gløtt. Lillesøster har ofte døra igjen, mens storesøster er mørkredd så ho vil ha døra på gløtt.
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid. Sist redigert av Puslingen : 08-12-11 kl 17:52. Årsak: Idiotiske tlf. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Alle dørene igjen,ellers så blir alle rommene varme.Med at vi har soverom oppe og at det er varmest på lofte
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Vi har våre på gløtt/helt åpne. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Mini har åpen dør (lys i gangen), eldste og mannen må ha lukket dør for å få sove, og jeg bryr meg ikke. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Live and let live
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?
Var det ikke et eget pollalternativ for dette?
|
|
|
#36 |
|
Viser tenner
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Vi sover alle med åpne vinduer, sommer som vinter, så vi har dørene igjen for å holde det kaldt på soverommene og varmt ellers i huset. Lillesøster lar ofte døra stå på gløtt dersom hun har vært oppe på do, men ellers er det lukkede dører hos oss.
|
|
|
#37 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Vi lukket alltid alle dörer, men hadde babycall paa rommet til gutten slik at vi kunne höre han hvis det var noe frem til babycallen gikk i stykker. Naa har vi dörene paa vidt gap fordi jeg er livredd for at jeg ikke skal höre den ikke-seriekoblede röykvarsleren paa guttens rom hvis den piper. Selv sover han gjennom ALT. (han er 8 aar naa) |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?
|
|
|
#39 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?De to yngste har den på gløtt, resten av oss har døra lukket. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Vi har begynt å lukke vår dør, men det er først nå i høst. Guttenes dører står som regel åpne, eldste sover en sjelden gang med døra igjen men som regel er den åpen. Alle tre soverommene er i nærheten av hverandre.
|
![]() |
|
|