Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mottar du ofte feilsendte sms?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-11, 20:00   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Mottar du ofte feilsendte sms?

Jeg har opplevd det noen ganger i min tid, men det har vært sjeldent. Dette har nå tydeligvis endret seg. I går kveld fikk jeg ila 3 timer 3 sms fra 3 forskjellige personer. I dag kom det en til fra nok et nytt nr. Den første i går er jeg usikker på om er feilsendt eller bare fra en ekkel person, jeg har ikke spurt. De andre 3 har vært klare feilsendinger.

De første i går svarte jeg ikke på, men den siste sto det: "Hei, alt bra i snøværet? Rune". Jeg svarte da tilbake at jo, alt er strålende i snøværet, men at vedkommende måtte sjekke opp nr han hadde sendt til da han ikke kjenner meg i alle fall.

En gang, greit. 2 ganger på kort tid litt spesielt. Når det da i dag kommer en tredje synes jeg det er dust å få så mange feilsendte sms. Spesielt i tillegg til den første som bare var ekkel. Sikkert feilsendt den også. Håper jeg.

Ingen av nummerene er heller registrert i opplysningen.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.