|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Liker dere kjøpekaker?Konditorikaker er en ting, men sånne frysedisk eller innpakket i papp og plast-kaker kan jeg klare meg fint uten.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker dere kjøpekaker?Det går an, men jeg foretrekker hjemmebakt.
![]() |
#23 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Liker dere kjøpekaker?
Den hoppetaukommentaren din, jeg vet ikke om den sier mest om hva du spiser og smaker på, eller de kakene du kjøper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Live and let live
|
![]() |
#26 |
ræv med ører
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker dere kjøpekaker?Jeg er så dårlig til å bake at mine gjester bør prise seg lykkelig om de får en Mandeltårta fra frysedisken.
![]() |
#28 |
One of These Days
|
![]() Sv: Liker dere kjøpekaker?Kristin, kan godt hende det, men denne kaka var i alle fall himmelsk god. Nesten flytende sjokoladefyll, nøtter og bær. Alle kakene vi kjøpte i Frankrike var faktisk utrolig gode, og så veldig deilikate ut. Har faktisk ikke prøvd så mange sånne kaker i Norge, men det er kanskje en forskjell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Liker dere kjøpekaker?Jeg eter og drekker alt...
![]() |
#33 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Liker dere kjøpekaker?FOrrige uke smakte jeg "bamsemumskake" kjøpt på Obs! - Noe så meningsløst
![]() |
#34 |
![]() Sv: Liker dere kjøpekaker?Nei, jeg liker ikke kaker fra butikkhyllene. Synes alle smaker syntetisk og helt likt.
![]() |
#35 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
I så tilfelle liker jeg kun muffins. Muffins fra Aunt Mable greier jeg fint å spise. Men det er det eneste (av det jeg har smakt i allefall). Skal jeg kjøpe kaffemat på butikken og servere til andre blir det heller is, kjeks eller sjokolade.
![]() |
#36 |
kamerat
|
![]() Sv: Liker dere kjøpekaker?Jeg liker den toffeekaka. Den er god på en merkelig, syntetisk måte. Sitronkaka også. Og så liker jeg sånne punsjeboller og -stenger man får i plast, og noen muffins, og mazariner. Jeg tror denne forkjærligheten har en eller annen dypere forbindelse med at jeg også liker Spaghetti à la Capri og joikakaker. En hang til unaturlige bismaker og sære konsistenser.
![]() |
#37 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Liker dere kjøpekaker?Jeg bruker kun kalorier på ting som jeg virkelig har lyst på. Kjøpekaker kommer ikke inn under det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
frakoblet
|
![]() Sv: Liker dere kjøpekaker?Nøtteroser fra frysedisken er godt. Og helt fra jeg var liten har jeg elsket den sjokoladerullekaken med kremfyll - uten syltetøy. Sitronkake er også godt, den SKAL liksom smake litt syntetisk.
![]() |
#39 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Liker dere kjøpekaker?Sara Lee Applepie fra frysedisken servert varm med iskrem går an. Men sånne plastkaker er da ikke verdig betegnelsen kake!
![]() |
![]() |
|
|