|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Mann og svoger har kjøpt tur til Praha til meg og søstra mi. Tenk det! Og så fikk vi dobbelt vaffeljern og den nyeste Murakamiboka, det var også helt supre gaver.
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk en helt perfekt svart ullkjole som satt nøyaktig som den skulle. Yey!
|
|
|
#5 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Vi har fått masse fint, men vesla har fått et berg av gaver, til tross for at vi har veldig liten slekt på begge sider.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 25-12-11 kl 10:58. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk ullundertøy fra Kari Traa, filmer, en bok, gavekort på Ikea, parkas +++ Jeg er veldig glad for det jeg har fått
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk gavekort på 1500 kroner på hudpleie/massasje, 10.000 sløsekroner, 4 vannglass, løper/servietter, 2 bøker, skjerf, stjerner til å henge på juletreet, ramsløk og potetfat. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?
Fortell mer!
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
De har på Søstrene Grenes, av alle steder på jord. Det hadde jeg jo tenkt å kjøpe, men glemte det bort ...
|
|
|
#11 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg har fått masse fint. Noe av det beste var lekkert undertøy fra min kjære og anlegg til bilen fra ungene.
|
|
|
#12 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk smykke og øredobber, en bok, stearinlysholdere, fonduesett, teppe og litt annet fint, var mye kjekke gaver i år
|
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Altså, jeg vet jeg er sær (også) når det gjelder gaver. Men er det bare jeg som reagerer på dette; 10 000 kroner man skal sløse bort ! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Eller kjøpe noe jeg har lyst på, men som jeg strengt tatt ikke trenger. Det er jo ofte det gaver er, det er jo ikke alltid man trenger alt man får, men det er jo kjekt lell. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?10 000 kr til jul er mye penger. De skulle lett fått ben å gå på.
Svigers gir penger til både oss og ungene, så kan "alle kjøpe det de vil ha". Kjempegøy. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Takk, det var akkurat det jeg mente. Jeg SKAL kjøpe meg et par altfor dyre støvletter, ikke fordi jeg trenger det, men for at jeg har lyst på dem. Bl.a. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Merker at vi har fått barn, for hverken mamma eller svigers kjøper gaver til oss lenger, de gir penger. Fikk mye penger, men det er jo litt rart også, for det er som en epoke er over. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Peppy!
|
Jeg tror det bare er akkurat nå som vi har små barn. Folk bruker så mye tid og penger på å gi til dem at vi foreldrene går for lut og kaldt vann en stund. Men idet barna er store blir det gaver til oss gamlinger igjen. Jeg husker det selv fra jeg var liten, at mamma og pappa knapt fikk en eneste gave. Nå mottar de derimot fra sine søsken igjen, og gjerne også fra nevøer, nieser, venner, barn og barnebarn. Mine foreldre får nå mange flere gaver enn meg. Vi får trøste oss med det enn så lenge. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Sv: Fikk du noe fint til jul?Konsertbilletter, teaterbilletter og "Norges nasjonallitteratur" - 40 bøker kjøpt på antikvariat + mye annet fint.
|
|
|
#20 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg er veldig fornøyd, særlig etter en liten bytterunde med dobbelt opp.
|
|
![]() |
|
|