Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvit trapp?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-11, 13:21   #21
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvit trapp?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det går bedre med åpne trinn, ja. Da sparkes støvet bort.

Jeg har åpne trinn. Og under er en gang som brukes til oppbevaring av sko og diverse uteutstyr. Jeg hater den fortsatt. :støvsugerangst:

Gammel 26-12-11, 13:29   #22
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Jeg er drittlei vår hvite trapp, det er det verste med hele huset. Forstår ikke hva de tenkte på de som valgte helhvit trapp i et helt nytt hus.

Gammel 26-12-11, 14:13   #23
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Vi har hvitmalt trapp i sommerhuset, og jeg bare elsker den.
Vi er her max 2 uker om gangen, så vi får ikke slitt så mye på den.
Den er ikke blitt stygg, og ikke samler den mye støv heller.
Men, det blir nok noe annet i et hus som brukes hele tiden, tenker da spesielt på slitasje.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 17:19   #24
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kremfarget, malt trapp, og den blir fort støvete. Til gjengjeld er den veldig lett å rengjøre, siden trinnene er så glatte, så det synes jeg er helt uproblematisk. Jeg tas bare swifferen og vifter bort støvet, så er den ren igjen. Matt, hvit trapp ville jeg nok unngått for alt i verden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 17:20   #25
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er for øvrig lukkede trinn her.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 17:42   #26
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde før hvite trinn og åpent mellom trinnene.
Nå har vi eiketrinn og tett mellom trinnene. Anbefaler det på det sterkeste.
tror det ligger bilder av trappa vår et sted her inne.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 19:47   #27
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg malte trappen hvit i sommer, og jeg ser jo at den blir fort stygg, regner med jeg må fikse den til sommeren. Men ellers veldig fornøyd.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 20:04   #28
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hvit trapp til andreetasjen, og alt (hår, støv o.l.) blir veldig synlig. Har hatt hvit trapp i alle hus (med trapp) jeg har bodd i, og de ser ikke skitne ut med tiden, men sår og merker og sånt blir godt synlig. Men det er veldig fint, da, og jeg er glad for at nyhuset har hvit trapp (blir glad av hvitt&lyst).

Gammel 26-12-11, 20:58   #29
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Jeg ville ikke hatt hvite trinn. Vi hadde det i forrige huset vårt og man kunne se alt! Kunne støvsuge det og rett etter så var det støv og rusk der med en gang.
Er veldig fint med hvit trapp men ikke praktisk.

Gammel 27-12-11, 09:20   #30
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har hvit trapp i hus nr 2 for sjette år, jeg liker det. Ja støvet vises, men det er nok å støvsuge et par ganger i uken for å holde den.

Gammel 27-12-11, 22:17   #31
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Har faktisk bestemt at trappen ned til kjellerstua skal være hvitmalt, håper vi ikke angrer.
Den vil ikke være like synlig som den andre og ikke like hyppig brukt, så vi tar sjansen!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 22:21   #32
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Har malt skroget til trappen hvit og planen er å male trinnene. Hvite også etter jul.....men er bittelitt skeptisk ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.