|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit trapp?
Jeg har åpne trinn. Og under er en gang som brukes til oppbevaring av sko og diverse uteutstyr. Jeg hater den fortsatt. :støvsugerangst:
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit trapp?Jeg er drittlei vår hvite trapp, det er det verste med hele huset. Forstår ikke hva de tenkte på de som valgte helhvit trapp i et helt nytt hus.
![]() |
#23 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit trapp?Vi har hvitmalt trapp i sommerhuset, og jeg bare elsker den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvit trapp?Vi har kremfarget, malt trapp, og den blir fort støvete. Til gjengjeld er den veldig lett å rengjøre, siden trinnene er så glatte, så det synes jeg er helt uproblematisk. Jeg tas bare swifferen og vifter bort støvet, så er den ren igjen. Matt, hvit trapp ville jeg nok unngått for alt i verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit trapp?Vi hadde før hvite trinn og åpent mellom trinnene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvit trapp?Vi har hvit trapp til andreetasjen, og alt (hår, støv o.l.) blir veldig synlig. Har hatt hvit trapp i alle hus (med trapp) jeg har bodd i, og de ser ikke skitne ut med tiden, men sår og merker og sånt blir godt synlig. Men det er veldig fint, da, og jeg er glad for at nyhuset har hvit trapp (blir glad av hvitt&lyst).
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit trapp?Jeg ville ikke hatt hvite trinn. Vi hadde det i forrige huset vårt og man kunne se alt! Kunne støvsuge det og rett etter så var det støv og rusk der med en gang.
![]() |
#30 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit trapp?Jeg har hvit trapp i hus nr 2 for sjette år, jeg liker det. Ja støvet vises, men det er nok å støvsuge et par ganger i uken for å holde den.
![]() |
#31 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit trapp?Har faktisk bestemt at trappen ned til kjellerstua skal være hvitmalt, håper vi ikke angrer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit trapp?Har malt skroget til trappen hvit og planen er å male trinnene. Hvite også etter jul.....men er bittelitt skeptisk ja.
![]() |
|
|