Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 13:29   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madonna kolleksjonen...shoppet

Denne kjøpte jeg! Gleder meg vilt.
(selv om den nok gjør seg uten hengemage )

Gammel 22-03-07, 13:32   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madonna kolleksjonen...shoppet

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Solbriller i sort og hvit
Belte, sort og hvit

Kjole

Og en topp.
+ mer. Jeg får prøve når det kommer hjem til meg, så sender jeg enten tilbake eller selger det.

Nydelig den toppen

Gammel 31-03-07, 18:59   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Har kjøpt disse av Angelique! Gleder meg.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 19:25   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Ser ikke ut som om tromsødamene er så opptatt av "Madonna-looken", for jeg gikk forbi en H&M-butikk i dag og der hang det stativ på stativ med Madonna-klær. Jeg skulle ha hundemat og skistaver, så jeg gikk forbi!

Gammel 01-04-07, 04:02   #5
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen som har kjøpt skinnjakken (IKKE frakken!)? og i så fall, hvordan er den i str.? Vurderer å bestille den til svigers i Nederland ettersom jeg skal dit i neste uke.

Gammel 01-04-07, 09:33   #6
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er det noen som har kjøpt skinnjakken (IKKE frakken!)? og i så fall, hvordan er den i str.? Vurderer å bestille den til svigers i Nederland ettersom jeg skal dit i neste uke.

Øhm. De har den i butikken på hjemstedet vårt (det hang iallfall minst 5 stykker av den der forrige helg), så om ingen her vet kan du kanskje få noen til å svinge innom og sjekke for deg?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 13:26   #7
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Jeg la den lille vesken i handlevogna mi, men da jeg kom til kassa, var den plutselig utsolgt. Da ble jeg litt sur. Men jeg har jo en del som ligner, for å si det sånn, så det er ikke noen krise. Hehe.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 13:33   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg sluttet klokken 10 på skolen i dag og løp hjem for å bestille en kjole som jeg skulle bruke i brylluppet til min bror. også hang hele siden seg opp og da jeg endelig kom inn igjen så var min størrelse utsolgt. Jeg er kjempe sur og akkurat nå så er jeg så barnslig at jeg ikke unner NOEN at de fikk tak i noe..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 13:39   #9
anakonda

anakonda sin avatar

Standard

Hvilken kjole ville du ha da?

Gammel 22-03-07, 13:40   #10
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Den Beigebrune med litt rysjer på armene. Alle klærne i 44 ble jo nærmest revet bort.

Gammel 22-03-07, 13:41   #11
anakonda

anakonda sin avatar

Standard

Det var kanskje ikke så mange av hvert plagg, det gikk jo ganske fort. Kanskje de har igjen i en butikk om du går litt snart?

Gammel 22-03-07, 13:43   #12
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Jepp jeg skal ned i byen nå og se om jeg får revet til meg en .. (ser for meg brudekjolesalg-scene i en film jeg så en gang)

Gammel 22-03-07, 13:47   #13
anakonda

anakonda sin avatar

Standard

Da holder jeg meg hjemme, bare sånn i tilfelle!

Gammel 22-03-07, 13:54   #14
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har kjøpt i 38 og synes den ble for liten/stor/stygg, så er jeg veldig interessert i å kjøpe fra dere altså.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:52   #15
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Noen som har kjøpt i 38 og synes den ble for liten/stor/stygg, så er jeg veldig interessert i å kjøpe fra dere altså.

Denne kjøpte jeg i sort. Greit å ha en sort penkjole tenkte jeg.. Men jeg kjøpte 36. Håper de ikke er døøøds små i str.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 15:08   #16
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg synes den er aldeles nydelig. Sort er egentlig også aktuelt om noen har kjøpt det.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 15:30   #17
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror lett man ser litt småsjuk i den fargen på kjolen, derfor jeg valgte sort også...

Gammel 22-03-07, 16:46   #18
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte denne i dag, sammen med en sort og hvit kjole (som jeg ikke finner bilde av på nett....

Visste ikke at kolleksjonen ble lagt ut i dag jeg og dumpet tilfeldigvis innom H&M kl. 11 i dag . Litt flaks skal man ha .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 17:04   #19
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Jeg kjøpte denne i dag, sammen med en sort og hvit kjole (som jeg ikke finner bilde av på nett....

Visste ikke at kolleksjonen ble lagt ut i dag jeg og dumpet tilfeldigvis innom H&M kl. 11 i dag . Litt flaks skal man ha .

'

Hvordan var kjolen på?

Gammel 22-03-07, 17:17   #20
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.