|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NyttårsskravlingSneier innom mens maten hviler litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Metallica!!
|
![]() Sv: NyttårsskravlingPinnekjøttet er på kok, ungene er syke og jeg nyyyter at jeg ikke trenger å forholde meg til noen andre enn mine nære i dag. Vi skal se film sammen og kanskje bake en kake, sitter i sliten joggis og kjenner at det er helt riktig. Hvitvinen ligger til kjøling og jeg skal ha meg et glass i kveld.
![]() |
#23 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsskravling
Sånn har vi det også. Det er første gang vi er alene, men vi er ikke i form. Ikke har vi pyntet oss, men vi har god mat i ovnen og masse snop! Og vin og film og stjerneskudd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: NyttårsskravlingVi er oss 5 idag, og for meg er det helt greit. Vi lager indrefilet og fløtegratinerte poteter. Snop og brus skal vi også trylle frem etterhvert. Litt fyrverkeri har vi, men ungene liker det ikke, så kanskje mannen må finne seg noen naboer og fyre opp sammen med dem. Litt seinere når den kveldstrøtte 4-åringen har lagt seg, blir det Wii-turnering på oss andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: NyttårsskravlingVi liker best å bare være oss på denne dagen. I år som i fjor er vi bare oss på hotell. Nå slapper vi av etter et par timer på badeland. Vi spiser om en time, og holder koken til rakettene er ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: NyttårsskravlingHer er vi ferdig med nyttårsmiddagen. Vi har spist deilig koldtbord med spanske kjøttboller, søtpotetmos, waldorfsalat, kalkunbryst som ble helt perfekt stekt |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: NyttårsskravlingVi er alene hjemme for første gang i år. Jeg fant ikke overskudd til å invitere noen hit, og jeg vil helst være hjemme siden lillesøster skal legge seg til litt normal tid. Vi har heller ikke pyntet oss, men vi har kyllingfilet i ovnen som er fylt med fetaost og surret med spekeskinke og saltbakte poteter, så vi skal kose oss.
![]() |
#29 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: NyttårsskravlingNå har mann og barn dratt til festningen for å se raketter og jeg har en stille time for meg selv. Ser en konsert på nett-tv og surfer litt før jeg skal ikle med mye utrakorte silkekjole igjen for tredje gang denne uken.
![]() |
#30 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: NyttårsskravlingNyttårs festen ble avlyst så jeg kokkelerer lykkelig på kjøkkenet, hasselbaker og smørdamper knuser pepperkaker og smelter is, mens ribba ribber seg selv. Ikke annet en byduer å få tak i på fuglesiden på så kort varsel. Aaaaaaaah så intenst deilig å få et par dager i fred etter hektisk juleturne. Litt slemt å bli glad for andres über tette neser, men alikevel DIGG!
![]() |
#31 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: NyttårsskravlingVi skal straks rusle ned til en nabofamilie. Kurvfest sammen med tre andre familier. Rolig og hyggelig nyttårsfeiring!
![]() |
#32 |
|
![]() Sv: NyttårsskravlingVi koser oss hjemme alene i dag, som vanlig på nyttårsaften. Jeg synes egentlig det best, men tror nok ungene hadde satt pris på å ha flere barn her og neste år tenker jeg vi inviterer søsteren min med familie. Vi har spist kalkunbryst, som dessverre var en anelse dårlig stekt og måltidet ble derfor ingen høydare. Nå har minstefrøkna dratt på besøk til naboungene og guttene sitter oppe og spiller Playstation. Straks blir det dessert, og kl. 20 er det felles oppskyting av raketter her på tunet.
![]() |
#33 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: NyttårsskravlingVI skal bare være hjemme vi 5. Vi koser oss med fondue (det tar laang tid å spise) og dessert. Slappe av og vente på midnatt. Helt rolig kveld. VI trives med det. Verre er det for hunden vår. Hun gikk å gjemte seg i buret i stad. Hun liker ikke fyrverkeri, stakkar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NyttårsskravlingI dag har snuppa og jeg vært hos oldefaren hennes på middag, vi var der sammen med hennes onkel. Snuppa storkoser seg sammen med de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Søt og rar
|
![]() Sv: NyttårsskravlingVi er mette og glade, barna er fulle av snopen de fikk på julebukk-tokt. Nå skal vi straks ut og tenne stjerneskudd og fyre av et lite batteri for gøy. Så får jeg se hvor lenge Brun holder ut i år. I fjor kapitulerte han fullstendig halv ni, mens Hvit holdt ut en time til. Stakkars barn som aldri har sett midnatt.
![]() |
#36 |
Pauset
|
![]() Sv: NyttårsskravlingKoser oss med at sønnen vår på 17 og datteren på 19 har vært hjemme i to uker.Jeg har ligget på sofaen i hele dag.Har vært mye dårlig i det siste. I morgen og mandag forsvinner de to eldste.Nå får vi nyte øyeblikket.Mannen min stekte kalkunbrystet og laget middagen.De to eldste ordnet waldorfen og jeg skjærte opp kalkunbrystet. Nå ser vi på Harry Potter på tv. Godt nyttår til dere alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NyttårsskravlingVi har spist kalkunmiddag bare vi tre, og har sendt opp årets ladning med fyrverkeri. Gøy for mor, og heldig vis gøy for barnet etterhvert som hun ble mindre og mindre skeptisk. Nå er hun lagt, en time seinere enn vanlig. Var ikke helt planlagt, men hun tok sånn av på fyrverkeriet at det bare måtte bli sånn. Mannen og jeg slapper av, men det gjenstår å se om vi holder ut til midnatt. Er slitne om dagen begge to, så det er ikke utenkelig at vi tar tidlig kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|