|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Iphone....rett og slett fordi alle kalendere og notater overføres via icloud mellom den og ipaden jeg har og det er genialt for mitt rotehode. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Jeg ville hatt en hvit iphone 4s.
|
|
|
#4 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Jobben har akkurat bestilt en Iphone 4 S til meg, men jeg aner jo ingenting om hvordan den er da.. men venner meg sikkert til den etterhvert. Har også bestilt Ipad. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Jeg skal ha Nokia Lumia 800. Skal bytte ut IPhone 4 med den. Først og fremst av den kan kjøre de appene vi lager, men også fordi jeg synes den er lekker og virker sømløst med de produktene jeg bruker i jobben.
|
|
|
#6 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Har akkurat byttet ut min gamle iPhone 3GS med en 4s. Er avhengig av at absolutt alt av kalendere, både på jobb og privat, synkroniseres ASAP for å få kabalen til å gå opp. Mulig andre foner har samme mulighet, men iPhonen er i allefall helt genial i så måte! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Like blid!
Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Jeg har hatt Iphone4s i en uke og er forelska.
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Jeg har Samsung Galaxy S2 og har aldri vært mer fornøyd i hele mitt liv. Jeg hadde nok blitt fornøyd med en iPhone også, men helst om jeg hadde kjøpt den før denne, for jeg kan ikke gå fra stor, deilig skjerm og over til en liten pingleskjerm altså, dessuten er Samsungen så lett og deilig, iPhone er jo en murstein i forhold. Men sånn innholdsmessig så er de ikke så ulike, bortsett fra at jeg liker designet på Samsungen mye bedre. Widgets.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Fikk min Samsung Galaxy Nexus ganske nylig, og storfornøyd så langt
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?
Ååh, nå er jeg nesten misunnelig. Hvordan er Android 4?
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Hmm ... jeg har Samsung Galaxy S2 og er i grunnen ikke så fornøyd. Den henger stadig, alarmen er upålitelig (jeg er helt avhengig av den men stadig vekk ringer den ikke), jeg må reboote den daglig for at den ikke skal tulle for mye. Jeg har dårlig erfaring med flere Samsung produkter nå (tv og et par andre ting) og kommer neppe til å kjøpe noe mer av det merket. Skulle jeg hatt nye mobil så hadde jeg kanskje prøvd HTC eller iphone. |
|
|
|
#12 |
|
|
Og hvorfor reklamerer du ikke? Det skal jo ikke være slik.
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Godt spørsmål. Fordi jeg er vant til å fikse selv, antagelig. Skal prøve å oppgradere software på den først, så får vi se... |
|
|
|
#14 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Men da er det jo noe galt med telefonen din og ikke med Samsung Galaxy generelt. Min er ikke sånn, jeg har ikke hørt noen andre ha problemer heller, av de jeg kjenner. Jeg elsker telefonen og har ikke hatt et eneste problem. <3
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Jeg mener ikke at det er noe galt med Samsung Galaxy generelt, jeg mener det er noe galt med Samsung generelt. |
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
I utgangspunktet merker man jo ikke den helt store forskjellen. Her er det jo også ganske "ren Android 4.0". Dvs. på f.eks. SII kjører jo Samsung litt mer egen programvare på toppen, som på enkelte områder kanskje gjør det litt mer brukervennlig.
|
|
|
#18 |
|
re:designer
Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Ingen tvil.. Iphone!
|
|
|
#19 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Jeg må ha tastatur så jeg ville ha kjøpt HTC ChaCha om jeg måtte velge igjen (despite the cheesy name). |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Jeg hadde nok gått for Iphone nok en gang
|
|
![]() |
|
|