|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hva synes du om å rydde bort jula? | |||
| Det er deilig! |
|
70 | 41,18% |
| Tja - ingen sterke følelser. Greit nok, lzm. |
|
50 | 29,41% |
| Det er nedtur - et julepyntet hjem er stor stas! |
|
49 | 28,82% |
| Hakke julepønt. Kun pøntehubro. |
|
1 | 0,59% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Synes det er veldig koselig når vi har pyntet til jul, men etter nyttår er jeg liksom ferdig med jula, og synes det er deilig når jeg har fått ryddet alt bort igjen. Jula forsvant her i går. Savner adventsstjernene i vinduene da, men får heller tenne litt stearinlys. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!
Jepp - det er lysene jeg også savner.
Primula, ja - det pleier jeg å kjøpe i tillegg til tulipanene! Friske farger er fint nå.
|
|
|
#3 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Jeg innrømmer at jeg ikke gleder meg til å rydde vekk julen. Treet er så fint i år, og om to dager skal det vekk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
lettere utlada
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Jeg synes det er ganske vemodig og litt godt også.
Tvillinggutter 2010 Sist redigert av Taien : 05-01-12 kl 20:51. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Jeg synes det er trist å rydde bort jula, så jeg utsetter det alltid til siste dag om jeg kan. Her blir det meste til 20. dag jul.
|
|
|
#7 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat som med bunad; det beste er når man tar den av seg.
|
|
|
#8 |
|
Kakemonster
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Mja, jeg syns også det ble litt tomt og trist. Spesielt på kjøkkenet, den gamle voksduken var blitt så stygg at jeg kastet den til advent, og jeg har ikke kjøpt ny. Veggene skal males, og dermed er det heller ikke kommet opp andre gardiner. Stua føles merkelig stor (og det er den virkelig ikke!
|
|
|
|
#9 |
|
guru advisor
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Synes det er veldig deilig å rydde vekk. Men vi pyntet tidlig fordi vi skulle være borte i jula. Nå vil jeg ha rene flater og hvite tulipaner. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Jeg synes faktisk det var litt trist å rydde bort den koselige stemninga som ble her med julepynten. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Curlingkone
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Superdeilig!
|
|
|
#12 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Her er jeg ikke uenig. Men det er lenge til vår!
|
|
|
#13 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Jeg blir nok ikke direkte lei meg når jeg rydder ut jula, men jeg synes det er rart at man haster så voldsomt og finner så enorm glede i å bli kvitt jula fordi kalenderen bikker ett nytt år.
|
|
|
|
#15 |
|
Sperret
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Syns det er trist å rydde bort jula...er såååå koselig med juletre (har plast-tre, så det får stå lenge) og røde gardiner å for å ikke snakke om alle lysene. Har ikke så mye julepynt sånn ellers, så det er egntlig ikke så mye å rydde bort. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Lyse, lette gardiner har jeg hele året - også i jula. Jeg er også glad i våren, men det er 5. januar?? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Jeg pynter ikke sååå mye at forskjellen blir veldig stor i grunn
|
|
|
#20 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Jeg stemte at det er deilig, men det er bare fordi det er godt å ha det gjort. Jeg elsker julen og å pynte til jul, men når det nye året er der, er det bare humbug med julepynt. Bah.
|
|
![]() |
|
|