Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Disse skriveriene under nicket

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-12, 14:00   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse skriveriene under nicket

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Akkurat det med underteksten og multiquotingen kunne kansje stått i FAQ'en? Jeg regner med dere får MANGE spørsmål om dette?

Vi får i grunn ikke så veldig mange spørsmål om det, men jeg skal ta med meg spørsmålet inn til ledelsen.

Gammel 06-01-12, 09:22   #2
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ahaaa.... da lært jeg noe nytt.
Lurt litt på det.

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Meg også. Jeg har hele tiden klippet og limt de gangene jeg måtte ha flere sitater i innlegg. Himmel og hav så enkelt. Og så DUMT at jeg ikke har skjønt det før.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det er i grunn ikke så rart at dere som er litt nyere enn oss virkelig gamle ( :knirk: ) ikke har fått med dere disse tingene, for dette er noe vi diskuterte mye i forumets spede barndom, og så har vi på en måte tatt for gitt at alle vet det, og det gjør man jo ikke om det ikke blir forklart.

Aha! Da har jeg også lært noe nytt her på morgenkvisten! Har alltid lurt på hvordan man multiquoter, men av en eller annen grunn har jeg aldri kommet på å spørre FP-orakelet (som stort sett har svar på alt man lurer på og ikke her i verden...)

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 11:19   #3
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Mulig jeg trør i "skal-ikke-tas-opp-i-plenum-salaten" nå men jeg lukker øyne og ører og hopper oppi bolla med begge beina.

Disse skriveriene - titlene - under nicket. Når endrer de seg? Er det en automatikk i det? Eller blir det gjort manuelt?
Jeg føler meg ikke uerfaren lenger altså.

Det meste kan tas opp i plenum her. Og nå har du jo gjort mange andre en tjeneste ved å spørre om noe flere lurte på. Flink Tai!

Sist redigert av nolo : 06-01-12 kl 14:03. Årsak: n er litt forskjellig fra m, har jeg hørt
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 14:24   #4
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Det meste kan tas opp i plenum her. Og nå har du jo gjort mange andre en tjeneste ved å spørre om noe flere lurte på. Flink Tai!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.