|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Langtidssteke uten å være hjemmeDet gjør jeg uten å blunke. Jeg har vaskemaskinen på om natta også, om det passer seg slik. :vill og gal:
![]() |
#22 |
can-jur
|
![]() Sv: Langtidssteke uten å være hjemmeJeg gjør det.
![]() |
![]() |
#24 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Langtidssteke uten å være hjemmeJeg gjør det ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Sperret
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Langtidssteke uten å være hjemmeHar aldri gjort dette selv, men vet mamma bruker å gjøre det.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Langtidssteke uten å være hjemme
Om termostaten ryker på en panelovn blir den sjelden så varm at det er brannfarlig like vel. Det samme kan man ikke si om en stekeovn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Langtidssteke uten å være hjemmeFølte meg vill og gal, men tok sjansen. Lammelårene stod i ovnen på 80 grader i nesten 5 t og var aldeles nydelig sammen med en god rødvin. Kjekt med ferdig mat i det vi og naboene kom ned igjen fra slalombakkene.
![]() |
#29 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Langtidssteke uten å være hjemmeJeg har ikke noe problem med å gjøre det. Utrolig deilig med ferdig mat når man kommer hjem fra tur. Det beste er når man setter på at den skal starte på et gitt tidpsunkt frem i tid slik at maten blir ferdig til rett klokkeslett. Da kan man være ute en hel dag uten å tenke på maten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|