|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Mallorca, noen anbefalinger?Jeg tror det er mange flotte hoteller å velge i på Alcudia. Sunwing ser ut til å være veldig populært i og med at det er all inclusive og såpass nære sentrum.
![]() |
#22 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Mallorca, noen anbefalinger?Vi likte oss godt på Blue village Alcudia Pins. Vi var der 2 uker i midten av juli i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mallorca, noen anbefalinger?Vi var her i fjor, http://www.apollo.no/no/hvor-vil-du-...lladorada.aspx
![]() |
#24 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Mallorca, noen anbefalinger?
Ja, her vi også var.
![]() |
#25 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mallorca, noen anbefalinger?Dere som har vært på Alcudia Pins - var det mye støy fra utendørsscenen der? (googlet det og fant noe om det)
![]() |
#26 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Mallorca, noen anbefalinger?
Det kommer sikkert litt an på hvilken av blokkene du får leilighet i. Vi bodde i blokk B ved babybassenget og var ikke plaget med noe støy. Hørte selvsagt musikken og sånn når vi satt på verandaen, men ikke direkte plagsomt, og når vi gikk inn og lukket igjen døren, så hørte vi så og si ingenting.
![]() |
|
|