Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ang. ungdom og alkohol og foreldrenettverk på nettet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-12, 22:36   #1
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Ang. ungdom og alkohol og foreldrenettverk på nettet

Jeg har fortalt snupp at det ikke kommer til å nytte å f.eks spørre om å få overnatte hos noen før jeg har fått det klarert med foreldrene at det stemmer.
Det er jo ikke sååå lenge siden jeg selv var ung

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 00:14   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. ungdom og alkohol og foreldrenettverk på nettet

Det står vel ingenting om sniklesing her? Mitt inntrykk var at man hadde en arena å ta opp ting som mobbing, fester i nabolaget og slike ting. Jeg tviler vel på at en forelder som hadde fått nyss om en gravid 16-åring deler det i en felles facebook-gruppe. Om vedkommende hadde ønsket å kommunisere dette med foreldrene tenker jeg hun eller han tar direkte kontakt, på samme vis som før sosiale medier kom på banen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
alkohol, foreldrenettverk, ungdom

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.