Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mammablogger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-12, 20:42   #21
Tvillingmammahilde
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2011
Tvillingmammahilde har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mammablogger

http://http://www.monstermamma.com/#home
Dette var mer i min gate ;-).

Tvillingmammahilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 20:43   #22
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser ikke mammablogger. Det er for hæppimøffins for meg, i tillegg til at de bærer preg av smalt ordforråd, hinsides tegnsetting, skrivefeil i fleng (og/å f.eks.), en blanding av dialekt og sms-språk, i tillegg til at de ikke finnes det spøtt interessant.

Derimot leser jeg en ku-blogg.

Gammel 12-01-12, 20:43   #23
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg følger litt med på http://mammawesterheim.blogg.no/.
(Siden hun bor i nabolaget.) *kikker*

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 20:46   #24
Olivia81
Aktiv

Olivia81 sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Olivia81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg følger litt med på http://mammawesterheim.blogg.no/.
(Siden hun bor i nabolaget.) *kikker*

Jeg så henne på unge mødre og hun virker så god og snill
Ellers er det jammen meg mange fjåseblogger..

Olivia81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 20:48   #25
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg leser ikke mammablogger. Det er for hæppimøffins for meg, i tillegg til at de bærer preg av smalt ordforråd, hinsides tegnsetting, skrivefeil i fleng (og/å f.eks.), en blanding av dialekt og sms-språk, i tillegg til at de ikke finnes det spøtt interessant.

Derimot leser jeg en ku-blogg.

Del en ku-blogg i dag.

Gammel 12-01-12, 20:52   #26
Tvillingmammahilde
Nybegynner

Standard

Litt sært men sikker mye morro å følge en ku-blogg.
Er ku-bloggen om en ku eller er hun som blogger en ku .

Gammel 12-01-12, 21:34   #27
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Del en ku-blogg i dag.

Meget enig. Jeg synes forøvrig det burde vært flere reklamer med snakkende kyr på tv. :meget fascinert og begeistret:

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 21:38   #28
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://kuprat.origo.no/

Den er nok muligens mer interessant for de som kjenner bonden, men jeg finner det fascinerende om å lese om et liv langt fra mitt eget.

Gammel 12-01-12, 21:47   #29
Tvillingmammahilde
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

http://kuprat.origo.no/

Den er nok muligens mer interessant for de som kjenner bonden, men jeg finner det fascinerende om å lese om et liv langt fra mitt eget.

Det jeg skummet/leste meg gjennom var nice
Legger den til i bloglovin.Tusen Takk

Gammel 12-01-12, 22:55   #30
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg leser bare matblogger, mammablogging skremmer meg.

Eller jeg leser bloggen til Kie da, men det er ikke en typisk mammablogg. Fullt hus heter den.

Gammel 12-01-12, 22:58   #31
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er en mammablogg?

Gammel 12-01-12, 22:59   #32
Olivia81
Aktiv

Olivia81 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Meget enig. Jeg synes forøvrig det burde vært flere reklamer med snakkende kyr på tv. :meget fascinert og begeistret:

Jeg blir også glad av å se snakkende kuer med totendialekt på tv, men litt trist av å tenke på at jeg kanskje spiste den snakkende Dagros til middag..

Olivia81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 09:05   #33
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kuprat. Noen av kuene i Tine-reklamen har sikkert en sånn!

Gammel 13-01-12, 09:18   #34
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Når dere snakker om ku-blogger tenker jeg på den Pondusstripa med han som dumper dama for han driver med ku-ping.

Gammel 13-01-12, 10:23   #35
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg kom til kremen på brystet og kjente at det var et mammaliv jeg ikke ante fantes. På tross av at jeg en gang var ung mamma.

Jeg kom også til kremen på brystet, da spurte mannen som egentlig så på tv om jeg var misunnelig?

Not really...

Jeg leser heller ikke typsike "mammablogger", men nesten alle de bloggene jeg følger er skrevet av mødre. Jeg leser litt sånn "noen jeg kjenner, noen forumbekjente og noen jeg bare kom over" som stort sett skriver om hverdagsliv, hobby (mye strikkeblogger jeg leser, men de fleste skriver ikke bare om strikking) hus og hage, ungene deres og annet som måtte være av interesse (for dem). Altså, mye som min egen.

Rene "mammablogger" er ikke noe for meg, men mødre er nå stort sett som folk flest, meget forskjellige. Og mange mødre kan skrive blogger som ikke er lysende "rosa cupcake mammablogger", heldigvis.

Gammel 13-01-12, 10:23   #36
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Men ku-blogger kjenner jeg at kunne vært gøy

Gammel 13-01-12, 10:32   #37
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg måtte lese litt mer, hjelp sier jeg bare.

Her på bloggen skriver jeg mye om sminke, skjønnhet,noe mote, sønnen min og mest hverdag! Jeg er en jente som VIRKELIG ER KROPSFIKSERT. dvs at jeg er estremt nøye på hvordan jeg vil ha kroppen min og hvordan jeg ser ut. jeg elsker og se bra ut og selvom jeg er mor holder jeg fortsatt på med og sminker meg og fikser meg mye, men jeg er fortsatt en like god mor. Og se bra ut er veldig viktig for meg er ihvertfall påenget mitt og det er derfor jeg skriver så mye om sånt på bloggen min.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 10:33   #38
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ku-bloggen var litt kul.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 23:14   #39
Olivia81
Aktiv

Olivia81 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg måtte lese litt mer, hjelp sier jeg bare.

Her på bloggen skriver jeg mye om sminke, skjønnhet,noe mote, sønnen min og mest hverdag! Jeg er en jente som VIRKELIG ER KROPSFIKSERT. dvs at jeg er estremt nøye på hvordan jeg vil ha kroppen min og hvordan jeg ser ut. jeg elsker og se bra ut og selvom jeg er mor holder jeg fortsatt på med og sminker meg og fikser meg mye, men jeg er fortsatt en like god mor. Og se bra ut er veldig viktig for meg er ihvertfall påenget mitt og det er derfor jeg skriver så mye om sånt på bloggen min.

Oh my...

Gammel 14-01-12, 10:55   #40
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Jeg liker denne http://bonkarakka.blogspot.com/, men den går kanskje ikke under definisjonen mammablogg?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.