|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gi meg din ultimate løpesangFreestyler (Bomfunk MC's)! Gammel, men gulle go' !
|
|
|
|
#3 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Gi meg din ultimate løpesangIt`s all gone tomorrow - Susanne Sundfør (Kilde: youtube.com) When Im alone - Lissie (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
Sv: Gi meg din ultimate løpesang
Jeg leste naboen min trenger påfyll, og tenkte at det var jo litt snodig at du spurte om det
|
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Gi meg din ultimate løpesangNå har jeg fått fylt opp min shuffle med masse god løpemusikk så nå skal jeg få en fin løpeøkt.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: Gi meg din ultimate løpesangJeg hører faktisk en del på denne.. av alle ting: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Unik
|
Sv: Gi meg din ultimate løpesangSer agenten har nevnt møkkamann sangen lengre oppe, men det finnes ein remix av sangen, der tempoet er skrudd opp. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#8 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Gi meg din ultimate løpesangNår jeg er dypt nede i de dype daler og må hente de siste krefter er det ikke mye som slår Rammstein - Du hast: (Kilde: youtube.com) Men ellers når det ikke er fullt så tøft er disse høyt på listen: David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch Robyn ft. Snoop Dogg - U should know better Lady Gaga - Born this way
|
|
|
#9 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gi meg din ultimate løpesangQueen fungere på spinning, funk versjoner som Another One Bites The Dust. Og Adele, Rolling In The Deep.
|
|
|
|
#10 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Gi meg din ultimate løpesangTror forresten jeg skal legge til denne på iPoden og teste den ut, virker som om den kan ha godt driv. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#11 |
|
guru advisor
|
Sv: Gi meg din ultimate løpesang
Ser du at jeg har skrevet navn øverst, Fnatten? (Kilde: youtube.com) |
|
|
|