|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du ski?Kjøp pent brukte?
![]() |
#22 |
Off the map.
|
![]() Sv: Har du ski?
Nå skal det sies at faren til ungene mine er ganske flink, så det er ikke lenge før ungene heller er mye flinkere enn meg.
![]() |
#23 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Har du ski?Jepp. Her har alle langrenn og alpinski.
![]() |
#25 |
Sperret
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Har du ski?Joda, har ski...her har vi jo vinter og snø 7 mnd av året..men bruker jeg de...nope... når lille snuppa er med på skikarusell så går jeg ved siden av...som så veldig mange andre foreldre gjør.. Skikarusellen foregår på fotballbanen, de kjører løyper der.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du ski?Var uten ski i flere år nå i voksen alder. Savnet det heller ikke, det var jo aldri skiføre her!
![]() |
#27 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du ski?Her er skiene mye i bruk - både på hytta på fjellet og i lysløypene her hjemme. Jeg har et skipar hjemme og et par på hytta. Det samme har mannen, mens ungenes ski blir fraktet frem og tilbake. Eldstejenta og mannen har i tillegg skøyteski. Minstemor har ikke vært motivert for skøyting ennå, men jeg tipper at det blir skøyteski på meg og henne også etterhvert.
![]() |
#28 |
Unik
|
![]() Sv: Har du ski?Eg ville nok prøvd meg om ikkje anna. Sjå på finn eller stikk innom den grønne sykkel. Ski treng ikkje å kosta alle verdens, det kan du heller kosta på deg seinare dersom du finn ut at dette er noko. Så kan du reisa med skibuss til eikedalen eller ta banen opp på fløyen.
![]() |
#29 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har du ski?Jeg har mange par ski. Mannen likeså, men han kommer fra skistrøk og er langt bedre vant enn det jeg som har vokst opp i Bergen er.
![]() |
#30 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Har du ski?Må ha ski! Her går "alle" på ski. I hvert fall barna. Man ser folk i fotsid og hijab på ski med ungene. Selv elsker jeg skigåing. Valgt å bo i gangavstand til lysløypen. Nå er jeg snart 6 mnd. på vei, og det plager meg at denne sesongen blir ski-fri for min del. Var en liten tur for et par dager siden, det var utrolig deilig og jeg lengter etter mer, men må være fornuftig. Kjøpe deg noen brukte, så du kan følge ungene?
![]() |
#31 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Har du ski?Jeg har både utfor- og langrennsski, men bruker bare sistnevnte. Jeg liker å gå på ski, og gleder meg til ungene blir store nok til å bli med på skitur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du ski?Jeg har flere par ski. Er vokst opp med søndagsturer i marka, og er fortsatt veldig glad i å komme meg ut. Beliggenhet nært marka var et kriterie når vi då på hus nå. Har allerede vært ut på to skiturer i år, og det blir nok mange flere siden det er mye snø og flotte løyper her. Bruker lette treningsski i marka, fjellski på hytta og så sto vi endel på telemark før barn.
![]() |
#33 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du ski?Her har alle, bortsett fra Storebror, langrennski, og alle har alpinski. Mannen og jeg har i tillegg snowboards. De blir ikke brukt lenger etter noen stygge fall for noen år siden.
![]() |
#34 |
Borte
|
![]() Sv: Har du ski?Jeg har hatt langrennski ca. siden jeg var bitteliten og har brukt ski hver vinter siden den gangen. Kanskje med unntak av et par vintere på 90-tallet der det verken var snø hjemme eller på hytta. Hvis det ikke er snø hjemme, så bruker jeg dem alltid minst en vinterhelg og i påskeferien på fjellet der vi har to disponible hytter.
![]() |
#35 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har du ski?Jeg har langrennski, men jeg har ikke brukt dem på et par år.
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du ski?Jeg har ski, men det er mange, mange år siden jeg brukte de sist. Kanskje de blir børstet støv av igjen den dagen det "kreves" at vi blir med barna på noe skirelatert (enn så lenge er de for små). Men enn så lenge får de stå i garasjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Har du ski?Jeg har hatt ski siden jeg var to år og har nå *eh* fire par.
![]() |
#39 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du ski?Hadde alltid langrennski da jeg var liten. Kjöpte slalomski da jeg var i tenaarene. Naa bor jeg utelands, og gaar aldri paa langrenn (har ikke ski lenger heller, dvs. det staar noe greier i kjelleren, men jeg tror nok ikke de duger). Staar slalom i Norge eller Alpene hver vinter, og da leier jeg ski. Faar det beste og nyeste utstyret, og synes det er mye bedre enn aa eie, dra med seg etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Har du ski?Jeg har ikke ski og jeg skal ikke ha det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
|