|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Hvilken sofa er penest? | |||
Kansas |
![]() ![]() ![]() ![]() |
48 | 72,73% |
Karlstad |
18 | 27,27% |
Deltakere: 66. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sofa?Kansas.
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sofa?Karlstad er definitivt penest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
![]() Sv: Ny sofa?Stemte Karlstad. :kjerringa mot strømmen:
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Ny sofa?Likte kansas
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Ny sofa?Rent estetisk tror jeg kanskje at jeg synes Karlstad var finest. Begynner å bli litt lei av den andre typen som jeg synes det har florert av i åresvis nå. Men er det ikke slik at Karlstad har løse puter?
![]() |
#8 |
Ferdiglada
![]() Sv: Ny sofa?Eg har kjøpt Kansas og er veldig fornøgd. Den er stor, fin og god både å ligge og sitte i. Spent på kvaliteten over tid men forvente vel ikkje all verda av en billigsofa. Foreløpig et godt kjøp altså!
![]() |
![]() |
#9 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Ny sofa?Hvis ikke Kansas er overtruffen i kvalitet ville jeg valgt Karlstad. Og så kan du bytte trekk når som helst ...
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ny sofa?
Jepp! Og det grå stoffet (Isunda) er utrolig kamuflerende mot flekker og søl. Vask vekk, god som ny. Vi hadde koksgrå sofa før, aldri mer! Makan til flekk-, hår- og støvsamler har jeg aldri sett maken til.
![]() |
#12 |
Impulsiv innimellom
|
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
Takk, benene selger de på Ikea, det er kjempegreit å skru på de i stedet for de som er standard. Alt som trengs for å skru den sammen følger med. Du fester den korte delen til hjørnedelen, så den lange delen til sjeselongen, så fester du de sammen. Det mest tidkrevende er å ta på trekkene.
![]() |
#14 |
Står på egne ben
![]() Sv: Ny sofa?Når en kjøper nytt rekk til Karlstad sofaen, bytter en da også på den delen under setene og på armelener så absolutt alt blir samme fargen? Blir ryggputene på Karlstad fort nedsunket? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Impulsiv innimellom
|
Takk takk, vet ikke om jeg skjønte det helt, men sikkert lettere når man er i gang.
![]() |
#16 |
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sofa?Jeg stemmer egentlig på sofaer med avtagbart trekk. Det er alfa omega for meg. Men sjeselongdel er veldig behagelig!
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ny sofa?Alt av trekk på Karlstad kan tas av, men for vår del har det har det holdt å vaske med klut og varmt vann (evt. litt zalo).
![]() |
#19 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sofa?Begge er fine, men kansas ser best ut å sitte i og er også litt finere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Ny sofa?Fine begge to. Selv har jeg en sofa som ligner mest på Kansas, men når jeg ser Kokos sin versjon av Karlstad, så ligner den mest. Vår er en gråtone midt i mellom de to du har linket til og er hjørne med sjaiselong.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 21-01-12 kl 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|