|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lørdagsskravling!20 blå og ingen vann i dusjen, pc min (min egen, min elskede
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Lørdagsskravling!
|
|
|
#4 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Lørdagsskravling!Opp klokken 7, felles avmarsj klokken 8 til yngstes håndballkamp klokken 9. Så litt rundt omkring og tilbake klokken 11.30. Trening klokken 13-15, hjem og dusje for så å være invitert til middag hos mamma og pappa klokken 16. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I farta!!
|
Sv: Lørdagsskravling!Jeg er alene. Mannen og største reiste i heisen, jentene er i bursdag (mannen kjørte de og skal hente de). Jeg hører musikk, vasker, slapper av og skal snart trene.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Lørdagsskravling!Her er det -22, og knallvær. Selv om sola faktisk frister så gidder vi ikke å være ute når det er så kaldt ute. Det blir vel til at jeg rydder litt her og der. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lørdagsskravling!Mannen har tatt med ungene på besøk til en kompis. Vi har hatt en fin formiddag med frokostvafler og diverse papiraktiviteter. Jeg hangler litt, så skal jobbe litt og pusle litt rundt her. -17 ute, så det blir nok for det meste innedag.
|
|
|
#9 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Lørdagsskravling!Jeg er godt innstallert på sofaen hos mor og far, med foten høyt hevet. Ungene pusler og jeg får servert kaffe og cola, og har pc'en på fanget.
|
|
|
#11 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Lørdagsskravling!Oj, jeg har plutselig invitert naboene på pizza og lørdagsgodis her om mindre enn 4 timer. 2 bad må vaskes innen den tid, men tenåringen har lovet å ta det ene. Jeg skal bar strikke litt mer først. Har begynt på en lue til minste, tror den blir litt stor, men det gjør ikke noe. Lue er lue, bare den ligner på en lue når den er ferdig, så er jeg |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Lørdagsskravling!:fremdeles i pysjen med frokostkaffen i hånda:
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Lørdagsskravling!Har masse jeg skulle burde ha gjort i dag, men ender hele tiden opp ved spisebordet med kaffe, avis, wordfeud og fp. Snøen laver ned og bikkja er heldigvis ferdig lufta. Skal hjelpe poden med noe skolearbeid, han er vist like flink som sin mor og greier derfor å skyve på alt til det egentlig er bittelitt for sent. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
I endring
|
Sv: Lørdagsskravling!Jeg har fått i hus gave til i morgen, ungene har handlet lørdagsgodt og er nå avlevert hos mor og far for noen timer så jeg nyter komplett fred og ro. De skulle få middag også det så mistenker at det blir baktpotet på meg i kveld.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Lørdagsskravling!Jeg trodde ikke Storebror kunne bli mer entusiastisk enn da han oppdaget smålegoen etter onklene sine, men når madammen satte på DVD og dro ned lerretet så det ble "kino" gikk han nærmest i spinn.
|
|
|
|
#18 |
|
can-jur
|
Sv: Lørdagsskravling!Dagen begynte kl 5.45 og da konstaterte jeg at høygaffelen jeg stakk inn i foten i går kveld nok hadde gjort litt skade lell
|
|
|
|
#19 |
|
Einsam
|
Sv: Lørdagsskravling!
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Lørdagsskravling!Her forbarmet 03-barnet seg over 10-barnet og tok ham med seg ut på akebrett. Så kunne de halvsjuke foreldrene sløve litt i ensomhet.
|
![]() |
|
|