|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
nygift
|
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Jepp får opp to profilbilder fra fb og en del bilder av andre personer.
|
|
|
|
#4 |
|
Søt og rar
|
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Jeg får opp en haug med bilder av folk jeg ikke kjenner. Og ikke et eneste ett av meg selv.
|
|
|
#5 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?
Hehe, sett sånn.
|
|
|
#6 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Navnet mitt er nevnt i en blogg og da kommer alle bildene fra bloggen opp.
|
|
|
#7 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Nei, det ligger ikke bilde av meg på Internettet. De tre første bildene er bare bilder av gjenstander. Bilde nr. fire og fem er hhv Storm og Harriet Vane her inne!
Sist redigert av Miss Norway : 05-02-12 kl 11:02. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hertuginne
|
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Kun et jobbilde i ulike utgaver, resten mye rart, og så søsteren min.
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Gjorde det nå og er fornøyd med resultatet... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Får opp profilbildet fra FB, et bilde av onkelen min med et multespann, en katt jeg hadde for noen år siden, familiehytta + en del som ikke har noe med meg å gjøre i det hele tatt, blant annet dette:
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Ingen bilder av meg. Bilder av noen gamle kjente og bilde av sjakkspillende unger, men også masse helt uten forbindelse. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Jeg får opp et par bilder av meg, og noen bilder av folk herfra.
|
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Ingen bilder av meg, ikke engang profilbildet på facebook. Ikke bilder av folk her inne heller.
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Det kommer opp et par bilder av meg, og alle kan jeg stå inne for og lagt tilgjengelig på nett selv (eller gitt tillatelse til).
|
|
|
|
#15 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Ikke et eneste bilde av meg kommer opp, bare av mine navnetvillinger. Vi er 3 med mitt navn.
|
|
|
#18 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Bildene som faktisk kan knyttes opp mot meg kan jeg helt og holdent stå for. Det er jo sånn jeg ser ut, og ja, jeg bruker klær.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Et bilde av meg og det er profilbilde fra fb. Mannen er det mange på, han har vært en del i aviser og frontet lokalt arbeid. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?Jepp, og bortsett fra noenlunde kurante bilder av meg og fotografier jeg har tatt, registrerer jeg at det finnes opptil mange glamourmodeller med mitt etternavn, og jaggu også en fotograf som har spesialisert seg på å fotografere toppløse kvinner. |
|
|
|
![]() |
|
|