Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Wordfeud

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-12, 14:52   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wordfeud

Går det med BMW, forresten?

Gammel 05-02-12, 15:02   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Tror jeg ikke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 15:07   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Det går med Honda ...

Gammel 05-02-12, 21:00   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det går med Honda ...

SELVFØLGELIG GÅR DET MED HONDA!!

Gammel 05-02-12, 21:17   #5
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

ABC går an.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 15:07   #6
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan dere liste opp ord med "c" og?

Gammel 05-02-12, 15:18   #7
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Ca, cv, Cf, cello, cowboy.

Gammel 05-02-12, 15:24   #8
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg lurer på hva wca er? Vet at det går altså,men aner ikke hva det betyr?

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 16:03   #9
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg lurer på hva wca er? Vet at det går altså,men aner ikke hva det betyr?

Det har jeg også lurt på men en svigerinne fortalte: Det er en WC (som i do) og siden det er ubestemt form blir det i flertal WCa.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 16:21   #10
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Det har jeg også lurt på men en svigerinne fortalte: Det er en WC (som i do) og siden det er ubestemt form blir det i flertal WCa.

WCa ja,ja,det er jo ordet jeg bruker hver gang jeg omtaler flere wc'er. Aldri hørt noen si det,men har jo skjønt at det er et godkjent ord. Når det gjelder wok,ser jeg flere jeg har spilt med,har fått godkjent det ordet. Man lærer da i det minste mange nye ord av å spille WF.

Gammel 05-02-12, 16:40   #11
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Finnes det virkelig noen ord vi i norsk skrifspråk setter a på slutten i ubestemt flertall? Jeg tror wca er snakk om bestemt form entall. Det går i hvert fall an å skrive wcene, men ikke wcen.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 17:53   #12
oderiks
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2012
oderiks har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, det skulle vært morsomt å få en liste over slike ord man tviler på. Flere ord har jeg truffet på som finnes i dagliglivets spåkbruk, men som blir forkastet, men hvilken ordbok ligger til grunn for godkjennelse? Det skulle vært morro å få vite. Nå må du nok frempå Kirsti!
oderiks

oderiks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 18:18   #13
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av oderiks, her.

Ja, det skulle vært morsomt å få en liste over slike ord man tviler på. Flere ord har jeg truffet på som finnes i dagliglivets spåkbruk, men som blir forkastet, men hvilken ordbok ligger til grunn for godkjennelse? Det skulle vært morro å få vite. Nå må du nok frempå Kirsti!
oderiks

Du fikk svaret på hvilken ordbok som ligger til grunn i første innlegget til Skilpadda.

Colaen, fatwaen.

Gammel 05-02-12, 15:31   #14
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kiwi, wok, won, wire

Scan, ca, cf, etc går ikke.

Gammel 05-02-12, 15:50   #15
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

CF går.

Gammel 05-02-12, 15:55   #16
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Kiwi, wok, won, wire

Scan, ca og cf går fint.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 18:22   #17
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Scan, ca og cf går fint.

Ja mente at etc går ikke men de andre går altså. Kommafeil.

Gammel 05-02-12, 20:32   #18
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Jeg startet et random spill,og så går det to timer,så skriver vedkommende at h*n ikke vil spille,jeg svarer greit,men avslutt da vel,og så ber vedkommende meg holde kjeft?! Wtf liksom? Kan jeg ikke bli kvitt vedkommende på 72 timer nå da? Jeg får ikke trykke "resign" så lenge det ikke er min tur,nemlig.

Gammel 05-02-12, 16:01   #19
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Kiwi, wok, won, wire

Wok fikk ikke jeg igjennom.

Gammel 05-02-12, 15:55   #20
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disc, tweed, sec, cad ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.