|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Godt Levert
Takk for svar.
|
|
|
#22 |
|
I mål
|
Sv: Godt LevertDette ble jeg klar for, kjenner jeg. Enda vi handler inn for mange dager 1 kveld i uka og forsåvidt varierer greit nok. Kanskje annenhver uke kunne vært noe. Men jeg synes det var veldig lite fisk? 1 av 5 er fisk? Det blir i underkant når vi prøver å ha fisk 3 ganger i uka. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Godt LevertJeg abonnerer på middagshjelpen.
|
|
|
|
#24 |
|
etterpåklokest
|
Det er plenty til dere fire, altså? Og er det brød med i middagsposene? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det er mer enn nok for oss, men ungene våre er ikke akkurat storspiste. Så jeg tør ikke for mene for mye om hvor mange det holder til.
|
|
|
|
#26 |
|
etterpåklokest
|
Ja, jeg leste litt om det. Men de tar samtidig høyde for at det meste kan inneholde det meste, og da blir jeg i tvil om hvordan det virkelig er. Men om det stort sett virkelig er rene råvarer som blir levert, så er det jo greit nok å tilpasse oppskriftene, egentlig. Uansett er det sikkert for lite mat til oss. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Vi har egentlig fått ganske mye forskjellig; |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Godt LevertNå ble jeg inspirert og har tegnet abonnement med oppstart på mandag.Vi satser i første omgang på ekspressmenyen. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Er frisk!
|
Sv: Godt LevertDet ser ut som mye god mat, men det var litt lite fisk. Føler det er fiskemiddager jeg hadde trengt mest hjelp til...
|
|
|
|
#30 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Godt LevertVi handlet også etter ukesmenyer og ukeshandling da vi gjorde det, men nå slipper vi å bruke en kveld/ettermiddag på handlinga. Vi er på butikken en dag i uken nå også. For å handle basisvarer, pålegg og melk. Det tar vi gjerne på fredags ettermiddag ettermiddag og det tar toppen 15 min. det kan jeg leve med
|
|
|
#31 |
|
Sv: Godt LevertSer at det er estimert så og så lang tid på å lage maten. Stemmer den tiden?
|
|
|
#32 |
|
Fersk i gamet
Sv: Godt LevertDa har vi fått vår første leveranse og jeg synes det ser veldig lovende ut! |
|
|
|
|
|
#33 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Godt LevertVi har også fått vår første leveranse, og det var virkelig en fryd å sette middag for 5 dager framover inn i kjøleskapet. Råvarene ser gode ut. Oppskriftene virker veldig detaljerte, og kanskje litt tidkrevende. Men det er helt ok når jeg slipper å bruke tid på å handle. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Min erfaring, så langt, er at det som regel tar lengre tid. Ofte går det mye tid med til å skrelle/kutte grønnsaker og poteter. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hmm, synes jo middagen tar lang nok tid allerede.
|
|
|
#36 |
|
By the Sea
|
Sv: Godt LevertInspirert av denne tråden og andre positive omtaler har vi tegnet abbonnement og skal få første forsyning på mandag.
|
|
|
#37 |
|
Fersk i gamet
De har jo en liste over basisvarer de forventer at man har i hus. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
By the Sea
|
Sv: Godt LevertSe der ja - det hadde ikke jeg fått med meg!
|
|
|
#39 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Godt LevertSkjønner du ble overrasket siden du ikke hadde sett listen over basismatvarer, Zöe. Det som er bra er jo som du selv har oppdaget, at den listen er ikke så lang. |
|
|
|
![]() |
|
|