|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Død og fordervelse - om mus i kjøkkenskapet!Musefellene våre er og har vært tomme, bacon, epler, ost, ingenting har fristet de. Her i byen er de nok ikke sultne, det er hageepler til alle.
![]() |
#22 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Død og fordervelse - om mus i kjøkkenskapet!
Jeg har ikke pølseklype!
![]() |
#24 |
Har bakt søte kaker
|
Det var ikke min tråd, det var Inagh sin tror jeg.
![]() |
#25 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Død og fordervelse - om mus i kjøkkenskapet!Ah!
![]() |
#26 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
![]() Sv: Død og fordervelse - om mus i kjøkkenskapet!Fysj!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Død og fordervelse - om mus i kjøkkenskapet!Mus nummer to ligger krepert i fella nå ... Den ble tatt i natt som var, men jeg oppdaget den ikke før i kveld, hadde helt glemt det. Og denne er DØD!!! Jaja, vi får nå se - jeg må finne meg en eller annen tang eller noe som jeg kan ta den med tror jeg, grøsser bare av tanken!! Men nå er two down, om ikke annet!!
![]() |
#30 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Død og fordervelse - om mus i kjøkkenskapet!Hva slags felle har du da? En sånn standard en, eller disse udugelige plastikkfellene? Mamma prøvde en av de sistnevnte, og musa dansa tango med fella på seg den altså.
![]() |
#31 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Død og fordervelse - om mus i kjøkkenskapet!Mus i kjøkkenskap under vasken kommer ofte opp langs rørene. *erfaren* Forsøk å stappe stålull i eventuelle hull der - det holder dem borte. Et år fanget vi 83 mus inne, men etter å ha stappet stålull i alle åpninger vi fant, har det knapt vært noen. Ellers lønner det seg å ha nye og stramme musefeller. Fellene blir slakkere med åra og knekker ikke alltid nakken på musa. Jeg måtte drepe ei mus med feiebrettet en gang etter at den hadde løpt rundt på kjøkkengulvet med fella på hodet - ikke moro.
![]() |
#32 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Død og fordervelse - om mus i kjøkkenskapet!Ja, jeg ser hvor de kommer opp. Tenkte jeg skulle prøve meg med felle et par ganger og se hvor mange jeg knerta før jeg evt. tettet.
![]() |
#33 |
www.bomulls.no
|
Aldri sett før, men høres jo genialt ut!
![]() |
|
|