Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Flassjampo som faktisk virker

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-12, 15:37   #21
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flassjampo som faktisk virker

Jeg gjør som Tjorven og bytter mellom hver flaske. Dessuten vasker jeg håret så sjelden jeg kan, setter det opp og passer på hva jeg tråkker oppi av styling.

... men hvis det funker for deg med H&S, så er det ikke noe galt i det. Jeg syns ikke det er en lur ting å begynne å reparere på noe som virker

Gammel 11-02-12, 15:39   #22
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Hva-som-enn-funker-for-deg og lyve til frisøren.

Det er så meg å lyve til frisøren. Jeg får heller øve meg på «Lille venn, det har ikke du noe med!», men er litt redd for å bli skamklipt.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 15:48   #23
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

.. tru med å skamklippe frisøren tilbake?

Gammel 11-02-12, 16:24   #24
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Denne fra Vichy har jeg brukt med stort hell:

Denne er den beste jeg har prøvd iallefall.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 16:37   #25
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde prøvd nesten alt mellom himmel og jord følte jeg, når en frisør anbefalte meg denne. Det var som et nytt liv! Ingen kløe, ingen flass.

Gammel 11-02-12, 17:24   #26
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det er så meg å lyve til frisøren. Jeg får heller øve meg på «Lille venn, det har ikke du noe med!», men er litt redd for å bli skamklipt.

Du må bare øve deg på å lyve. Legg merke til navnene på shampoene de selger ved kassa når du er på vei inn til frisørstolen, og så sier du at du bruker den-og-den sjampoen og er kjempefornøyd, men at du har et lite lager nå. ..eller benytt deg av avledningsmanøver ved å begynne å snakke om jobben din.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 17:29   #27
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Wella SP Clear Scalp, fantastisk flassjampo jeg fikk anbefalt her inne engang. Fikk nettopp 2 stk fra lookfantastic til rett under 200 kr. Det er under halv pris fra frisørsalonger.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Wella_SP_Clear_Scalp_Shampoo_250ml.jpg (20,3 KB, 4 visninger)
Gammel 11-02-12, 17:58   #28
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Du må bare øve deg på å lyve. Legg merke til navnene på shampoene de selger ved kassa når du er på vei inn til frisørstolen, og så sier du at du bruker den-og-den sjampoen og er kjempefornøyd, men at du har et lite lager nå. ..eller benytt deg av avledningsmanøver ved å begynne å snakke om jobben din.

Killer!

Men likevel, it’s funny because it’s true. Man burde slippe forhør og skyllebøtter fra frisører.

Gammel 11-02-12, 18:04   #29
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg heier på varianten til Kanina. Bruk det som eventuelt måtte funke, og lyv i vei.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 18:06   #30
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Men jeg vil jo egentlig innerst inne at de skal gi opp og innrømme at jeg har rett!

Gammel 11-02-12, 18:08   #31
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Du har jo rett hvis du blir kvitt flasset. Flassfri Toff som trenger en frisørtime - da er det jo frisørens jobb å få deg fin på selve håret, du har selv sørget for fin hodebunn.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 18:11   #32
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men jeg vil jo egentlig innerst inne at de skal gi opp og innrømme at jeg har rett!

I så fall må du gå drastisk til verks. Bryt deg inn hjemme hos frisøren, og hell H&S over på flaskene av den dyre fæncy frisørsjampoen hans/hennes, og så stalker du ham/henne og ser om de blir flassfrie og glade. Når du da kommer til frisøren, lurer du ham/henne til å si at han/hun selv er så superfornøyd med frisørsjampoen og at den hjelper så bra mot flass, og da avslører du at han/hun faktisk har brukt H&S hele tiden! Det kan muligens føre til at du blir anmeldt for innbrudd og legemsbeskadigelse, og at frisøren i panikkangst skyller hodet sitt i klor for å rense seg fra H&S-forbannelsen, hvorpå du også for et saftig erstatningskrav etter deg. Men ansiktsuttrykket deres, og vissheten om at du seiret vil være ubetalelig!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 18:18   #33
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

John masters organic zink and sage er min favoritt. Den lukter godt også!

Gammel 11-02-12, 18:29   #34
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Det er helt sikkert verdt det, Kanina!

Gammel 11-02-12, 18:49   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjefter ikke hun gærne frisøren din uansett?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 19:04   #36
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da Frøkna flasset som verst i hodebunnen, etter skarlagensfeberen, fikk jeg tips om Wellas System Professional Clear Scalp Shampeeling. (Ikke samme som den Lisa linker til.)

Den tok faktisk alt flasset, samtidig som den virket skånsom mot den ekstremt ømfintlige hodebunnen hennes.

Hvordan håret ble av denne, skal jeg ikke uttale meg om, siden Frøknas hår bare datt av i den perioden. (Ikke Wellas skyld.)

http://www.beautyheaven.com.au/hair/...lp-shampeeling

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 19:05   #37
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kjefter ikke hun gærne frisøren din uansett?

Jeg går aldri til samme frisør, så det er muligens jeg som er problemet. En rød frisørklut.

Gammel 11-02-12, 20:05   #38
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det eneste som virker ordentlig er Fungoral sjampo fra apoteket. Det er ett legemiddel, og veldig effektivt.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:07   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Det eneste som virker ordentlig er Fungoral sjampo fra apoteket. Det er ett legemiddel, og veldig effektivt.

Enig. Fungoral funker for å få kurrert problemet, men så fyller jeg på med annen sjampo for sensitiv hodebunn etterpå. Men fungoral kan man bli immun mot, så den må bare brukes en liten stund.

Gammel 11-02-12, 23:12   #40
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Head and shoulders synes jeg funker.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flass

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.