Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikketreff i Oslo

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-12, 11:22   #1
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo

smilefjes, forståelig, men håper Hvesern blir såpass bra at du kan komme deg hit.

Noen som trenger adressen?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 11:26   #2
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ligger slått ut med influensa.

Gammel 29-02-12, 11:32   #3
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Rusket har høy feber på 3. dagen, så det ser dårlig ut. Men send meg gjerne adressen dersom jeg skulle få en mulighet.

Gammel 29-02-12, 11:40   #4
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Da blir vi Isola, celeben og kanskje Mrs. Longbottom og kanskje Smilefjes i kveld? Noen andre?

Hmmm ... kanskje lurt å planlegge dato for marstreff allerede nå?

Gammel 29-02-12, 13:01   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg må kansellere.
Gårsdagens gruppemøte på skolen avslørte at vi ikke på langt nær har kommet så langt som vi skulle med gruppeeksamen i Offentlig Informasjon, med tanke på hvor kort tid vi har igjen. Så i kveld er jeg nødt til å prioritere date med datamaskinen min.

Gammel 29-02-12, 13:13   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Så synd, Enhjørning!
Jeg skal sende Tjorven en pm og høre om hun kan lage en tråd om treff i mars. Sikkert greit å unngå onsdager.

Gammel 29-02-12, 15:59   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er veldig nysgjerrig på hva som skjer med sofaen til Tjorven i slutten av mars?

Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 21:29   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Så da kan du ikke sitte i noen sofa etter den 28.?

Jeg stemmer også for en annen dag enn onsdag!

Gammel 14-02-12, 11:05   #9
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skuddårsstrikk! Så morsomt!
Nå har jeg vært syk siden 3. januar, men om jeg skulle bli frisk så skal jeg prøve å komme!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.