Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjendisfest

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-12, 13:11   #21
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjendisfest

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du bor i min del av landet, gjør du ikke? På Nidars fabrikkutsalg har de klistremerker og "tatoveringer" i bøtter og spann. Det står "maks tre pr. pers", eller noe slikt, men det er alldri noe problem å få lov til å fylle en pose med 40 hvis man er voksen og spør på en hyggelig måte.

Hvor mange gjester er det snakk om, forresten?

Åh, supert! Jeg var innom Nidar i går (for første gang i mitt liv. Visste ikke de hadde fabrikkutsalg. )
Da tar jeg turen innom neste gang jeg er i byen.

VI blir vel +/- 20.

Koko: tull kan vi glatt fikse å ha oppi. Takk.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 13:18   #22
Prøvende
Ingen skravlebøtte

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Dette hørtes veldig kult ut! Kan jeg få komme??

Kanskje vi også skal ha en slik fest en gang

Gammel 22-02-12, 13:24   #23
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Dette høres bare skikkelig artig ut altså. Men jeg tviler på om jeg får lurt med gubben på noe sånt.

Gammel 22-02-12, 13:39   #24
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Husk å ha klar en nødutgang til de som ikke ønsker å vise paparazziene hvem de forlater festen sammen med.

Gammel 22-02-12, 14:04   #25
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Det høres veldig gøy ut, skulle gjerne vært på kjendisfest!

Må ikke planlegge for mye "program" nå, da, sånn at du ikke har tid til å kose deg oppi all organiseringen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 16:31   #26
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Hva med eb dørvakt som sjekker navnene i gjesteliste når gjestene kommer?

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 16:38   #27
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, det høres gøy ut!

Ser for meg kostyme bestående av lampeskjerm, kosedyr og bobleplast. Lady Gaga!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 16:52   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er essensielt med et par, tre divaer som ikke egentlig kan være i samme rom, høylydte, evigvarende rantinger om hvor fantastisk sist opptreden var som dessverre nesten ikke fikk oppmerksomhet, det er en skam, spying bak gardinene, noen som stjeler sprit, grining på do og masse sladder.

Mye som vanlig, altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 19:32   #29
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Selvfølgelig er det bare å komme.

Jeg har tråla hele Kristiansund etter prøver på kremer og parfymer i helga. Kremer er i boks, men mangler noen parfymeprøver. Får friste lykken i Molde til helga. Jeg synes nesten det er pinlig, men når jeg ser skuffene de har med prøver, og tenker at de kanskje får noen kjøpere i etterkant, så legger jeg den dårlige samv.heten til side.

* Har skaffa meg kjole som er litt Tina Turner, så kostymer til både mannen og meg er i boks.
* Skal ha en vegg der de kan skrive autografen sin. Den må mannen min ordne denne uka.
* Ulike oppskrifter på kanapeer har jeg henta inn.
* Eldstemor orden med paparazzier
* Eldstemor og ei venninne står innenfor døra i penkjoler og deler ut goodie bags.
* Fått tak i to 5arma sølvlysestaker som skal pynte opp en sjenk.

Nå gleder jeg meg skikkelig.

Gammel 26-02-12, 19:32   #30
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er essensielt med et par, tre divaer som ikke egentlig kan være i samme rom, høylydte, evigvarende rantinger om hvor fantastisk sist opptreden var som dessverre nesten ikke fikk oppmerksomhet, det er en skam, spying bak gardinene, noen som stjeler sprit, grining på do og masse sladder.

Mye som vanlig, altså.

Gammel 26-02-12, 20:11   #31
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Dette her kan jo ikke bli annet enn en knallbra fest!
Kanskje jeg skal herme når jeg får litt overskudd igjen. Sånn i 2024 eller no`.

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 20:15   #32
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Høres ut som om det blir en bra fest.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 09:07   #33
Prøvende
Ingen skravlebøtte

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Du må ta bilder og legg utliiiis:

Gammel 09-03-12, 21:48   #34
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Standard

Da begynner mye å være klart. Mannen min mener alltid at jeg styrer så mye med slike fester/bursdager/selskap, men jeg elsker å gjøre det. Etter 11år har han latt seg rive med, og han har lage en tøff reklamevegg som vi skal ta bilder foran. Han har mala ei gipsplate, skrevet ut logoer/reklamer og limt på. Lite seriøst, men han og broren min har hatt det moro, ser jeg.

Ellers er champgane og alle ingredienser til kanapeer kjøpt.
Jeg har laget ferdig den røde løperen, laga bokser med spørsmålstegn og mynter som Super Mario kan hoppe opp i, kjøpt hvite/rosa roser og pynta stua med, goodie bags er pakka og fylt med parfymer, kremer, kjærlighet og en liten sjokolade.

2 flotte ungdommer i ballkjoler er klare til å dele ut goodie bags, og 1 ungdom og 2 litt yngre gleder seg til å være papparazzi.

Vi bli 12-14stk. og ingen vet at vi har gjort klart til dette. De tror de skal komme hit for en fest, og at folk kun har kledd seg ut.
Nå gleder jeg meg skikkelig.

Gammel 09-03-12, 22:25   #35
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg å vil.
Du kan komme hit å lage en sånn fest.

Gammel 09-03-12, 22:26   #36
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg å vil.
Du kan komme hit å lage en sånn fest.

Det er helt greit, ja. Stiller du med penger til innkjøp, så er jeg der.

Gammel 09-03-12, 22:27   #37
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Det er helt greit, ja. Stiller du med penger til innkjøp, så er jeg der.

Avtale.

Gammel 09-03-12, 22:30   #38
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Avtale.

Gleder meg! Jeg elsker å plalegge og å gjennomføre slikt.

Gammel 09-03-12, 23:02   #39
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Høres ut som et fantastisk opplegg!! Lykke til og kom selvfølgelig med oppdatering etter festen!

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 15:43   #40
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Standard

Kvelden/natta var veldig vellykket!
Gjester var:
Tina Turner (meg,) Super Mario (mannen,) Diana Ross, Batman, Synnøve Finden, Dolly Parton, Michael Jackson, Pretty Woman, Dj Dan, Rihanna, Kronprinsesse Victoria (i gravid utgave.)

Vellykket og morsomt fra start til slutt.
Her er noen bilder:
Reklameveggen:

SUper Mario sin sone. Mulighet for å skaffe seg ekstraliv:

Den Røde Løper:

Champis og Goddie Bags klare:

Kanapeer og drikke:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.