|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor skal jeg spise i dag? Tips til bedre restaurant i OsloGøy å høre at Ylajali fortsatt er bra, vi var der for 5-6 år siden og da var det knall!
|
|
|
#2 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal jeg spise i dag? Tips til bedre restaurant i Oslo
Vi også. Jeg drømmer fortsatt om en av hvilerettene der.
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Enig. Jeg har veldig lyst til å gå dit igjen snart. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor skal jeg spise i dag? Tips til bedre restaurant i OsloVi fikk ingen barnevakt på onsdag, men vi har fått i dag. Så vi skal besøke Fjord. Jeg har vært der en gang med jobben, og det var veldig bra. Så jeg har tro på at det blir bra i kveld også. Vi er glad i fisk og sjømat, så en kveld viet til dette er lovende.
Sist redigert av Tjorven : 24-02-12 kl 10:13. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
Restauranten ve sidn av Fjord er også verdt et besøk! Super mat og service! ( Klarer ikke skrive sørvis)
|
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor skal jeg spise i dag? Tips til bedre restaurant i OsloYlajali har jo alltid vært bra, men de har jekket opp ambisjonene et godt hakk ganske nylig. Jeg har ikke vært der på flere år, men vil!
|
![]() |
|
|