|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?Har lurt å prøve, leste om det og leser det dere nå skriver og ser at det nok ikke er for meg. Her må jeg bruke kort tid på maten, barna (det ene i alle fall) vil neppe like stort av det heller.
|
|
|
#22 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
By the Sea
|
Veldig mye lettere - kan ikke sammenlignes!
|
|
|
#24 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?Vi begynte i forrige uke - 5 dager expressmeny. Veldig fornøyde så langt allefall. Utrolig deilig å vite at man har alle ingredienser i kjøleskapet når man kommer hjem fra jobb og det er bare å sette i sving. Oppskriftene er fine og enkle å følge.
|
|
|
|
#25 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?Vi har hatt tredagers originalmeny fra Godt levert. Nå har vi en liten pause, men vi starter sikkert opp igjen når ting drar seg til. Vi har vi fått så mye mat til oss tre at vi har måttet ha restefest minst en dag i uka. Sønnemannen spiser ikke mye.
|
|
|
#26 |
|
I mål
|
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?Vi har hevet oss på en tredagers ekspressmeny fra Godt levert nå. Vi bruker mye tid hver uke på å planlegge noenlunde varierte middager og å prøve å finne på nye ting, og har forsåvidt lyktes, men jeg kjenner jeg er lei og trenger et løft. Jeg håper dette også vil gjøre at det vil gå litt raskere å handle. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?Hadde tredagersmeny noen måneder for et år eller så siden. Kjempeflotte råvarer, men vi syns det ble for mange lapskaus-aktige middager med meh smak. Mulig de er blitt bedre..
|
|
|
#28 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?Vi er foreløpig kjempefornøyd! Tredje levering i går, og der hadde de klart å pakke feil. Det ble orginalmeny i stedet for ekspressmeny denne uka. Men supre oppskrifter og råvarer synes jeg
|
|
|
#29 |
|
.
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?Vi er i gang igjen og lagde første retten i går. Kjempegod laks med couscous. Vi spiste opp rubbel og bit! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
By the Sea
|
Det skal vi ha i dag!
|
|
|
#31 |
|
I mål
|
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?Vi er igang for første gang, og maten er nydelig. Deilig med nye smaker, bønnesuppa er typisk noe jeg ikke hadde lagd på egenhånd. Ungene likte ikke den så godt da, men det får være. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
By the Sea
|
Bønnesuppa var for sterk for våre barn også. Vanligvis er ikke maten så sterk.
|
|
|
#33 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Denne hadde vi idag, veldig god |
|
|
|
|
|
#34 |
|
I mål
|
Nei, det er jo greit å vite. Vet ikke helt hva som var problemet da jeg var sent hjemme, men suppe med mye grønnsaker og smak og bønner er ikke helt favoritten. Det er ikke så farlig synes jeg, de dagene vi ikke har Godt levert mat har vi gjerne veldig enkel mat, type fiskekaker, så det blir litt av hvert uansett. Vi har ofte hatt enkeltdager der ikke ungene er så glad i maten. Storebror liker uansett det meste, men lillesøster er mer sta enn egentlig sær |
|
|
|
|
|
#35 |
|
.
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?Det blir litt mye mat ja, og i forrige runde fant vi ut at det lønte seg mest for oss å ta femdagersmeny med levering annenhver uke. Da rakk vi å spise opp rester og ha et par lettvintmiddager mens vi ventet på ny forsyning. Og så er det billigere enn f.eks tredagersmeny hver uke. Da vi hadde femdagersmeny med levering hver uke, rakk vi verken å lage eller spise opp all maten. Sist redigert av skyfri : 31-01-13 kl 00:02. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
By the Sea
|
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?Det blir ofte for mye hos oss også pga småspiste barn, men jeg elsker å ha middagsrester til lunsj så det er helt perfekt!
|
|
|
#37 |
|
I mål
|
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?Har noen prøvd fruktkurven man kan kjøpe for 129 kroner ved siden av? Jeg ser jo at dette gjør handlingen til et mye mindre omfattende prosjekt for oss, såpass at vi klarer å utsette det å dra på butikken i evigheter |
|
|
|
|
|
#38 |
|
I mål
|
Tja. Jeg synes jo det blir relativt dyre middager, men med tanke på at det blir rester av både tilbehør og salat for eksempel, samt at vi spiser mat vi ellers ikke ville spist - i tillegg til at vi synes det er gode smaker og deilig å slippe å finne på ting selv, synes jeg det er verdt det for en periode. Det er en bonus at det letter handlebyrden siden vi normalt sett bruker halvannen time 1 kveld i uka på Rema, nå er det mye enklere å småsupplere litt. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?Vi skal ha første levering neste mandag den 18, og får da med fruktkurven. Er spent på den selv, 4,5 kg skulle det visst være- det er jo en del.
|
|
|
#40 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har Godt Levert, hvordan synes dere oppskriftene er?Da har jeg meldt oss på og første levering 25.februar. Blir spennende.
|
![]() |
|
|