|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Ikke alltid, men ofte. Kommer an på lengden. Noen ganger leser jeg de første to sidene, også de to siste.. For da ser man ofte om tråden har endret retning iallefall, noe som kanskje ofte.
![]() |
#23 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Det er ikke alltid jeg gidder å lese 1056 innlegg før jeg selv svarer nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Nja - jeg leser ikke hele tråden - som oftest, rett og slett fordi jeg vil uttale meg. NÅ kommer det dog litt an på hvilken tråd det er - "hvor kan jeg få kjøpt *noe* " er kanskje unødvendig å få vite i 150 innlegg -men hva akkurat jeg synes, kan jo aldri sies for meget
![]() |
#25 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Jeg leser alltid de første 5-10 innleggene. Hvis overskriften er veldig klar og de innleggene jeg leser tolkes på samme måte som meg, så leser jeg de 4-5 siste innleggene også for å se at det ikke har sporet av i mellomtiden før jeg svarer.
![]() |
![]() |
#26 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Nei, ikke hvis den er enorm. Men om jeg ikke gidder å tråle hele tråden, gjør jeg oppmerksom på det i svaret mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?
![]() |
#28 |
|
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Jeg har ingen spesiell tråd i tankene, før dere blir paranoide hele gjengen, men det har tidligere forundret meg hvorfor man ikke i det minste skummer tråden eller leser de siste 20 innleggene, gjerne i tilfeller som dette: |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Som oftest, men om den er lang skummer jeg og hopper litt.
![]() |
#30 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Hvis den er lang, gidder jeg sjelden det, jeg leser første og siste side for å se om tråden har tatt en annen vending før jeg svarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Ikke hvis den er lang. Da leser jeg gjerne første og siste side, så har jeg fått med meg litt om utviklingen av tråden.
![]() |
#32 |
Pauset
|
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Det er veldig opp og ned. Alvorlighetsgraden på det som diskuteres avgjører ofte hvor mye jeg leser. Gidder ikke lese igjennom en hel tråd på 15 sider som handler om hvilke briller Honda kler best feks (oppfunnet eksempel). Handler det om mer sensitive ting så skummer jeg som regel i gjennom, eller jeg leser de siste sidene om det er mange. Men ikke alltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Leser veldig sjelden hele tråden hvis den har mer enn 20-30 innlegg. Tar imidlertid en kikk på de to, tre siste innleggene før jeg svarer for å sjekke at tråden ikke har avsporet fullstendig. Og at temaet i HI ikke har særlig gyldighet lenger. Jeg bruker ikke så mye tid på nett lenger, og kan være ganske selektiv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Stort sett så leser jeg hele. Er det en tråd med en overskrift som tilsier få svar, og den plutselig har 450 innlegg, ja da leser jeg i hverfall hele tråden. :kjenner FP:
![]() |
#37 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Jeg har en liten opptelling på de ulike svaralternativene og så svarer jeg det som flertallet mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?Det hender jeg skummer gjennom og bare leser utdypende svar fra hovedinnlegger, det kan fort komme mer informasjon som setter problemstillingen i et annet lys enn først antatt, og da virker det teit å komme med et svar ut fra bare hovedinnlegget, synes jeg.
![]() |
#40 |
This is normal!
|
![]() Sv: Leser du ferdig en tråd før du svarer?
Jeg leser og quoter alle innlegg før jeg svarer.
![]() |
![]() |
|
|