Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sjekker du priser?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-12, 21:36   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sjekker du priser?

Jeg sjekker noen ganger, særlig tilbudsvarer.

Gammel 06-03-12, 21:55   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg gjør i grunn aldri det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 21:58   #3
lavendely
Singing in the rain

lavendely sin avatar

Medlem siden: May 2008
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Er litt ekstra obs når jeg handler på tilbud, men altfor sløv ellers.
Takk for påminnelsen!

Gammel 06-03-12, 22:21   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alltid.

Gammel 07-03-12, 00:25   #5
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

OBS er kronisk elendige på dette så der er jeg stort sett innom skranken etter nesten hver handel!

Men ja, jeg sjekker alltid lappen. Og det er ofte feil.
*Samme vare scannet to ganger
*Feil PLU-kode på grønnsaker og annet dilldall
*Avvikende pris på hylle og i kassa (som regel noen som har glemt å bytte ut lappen, men det er prisen som er opplyst som jeg skal betale inntil de har byttet lapp)
*Tilbudsvarer som "ikke er priset ned enda"/"Oi, her må det ha skjedd en feil" (og dette har skjedd et par dager på rad, da er det ikke tilfeldig lenger. Får du beskjed om noe slik som er feil så rettes det umiddelbart! Hvis ikke er det systematisk forsøk på å lure noen.

Og jeg klager. Diskuterer på prisen og får tilbake penger. Ofte må jeg vente og lager kø, men rett skal være rett! Jeg har forresten forårsaket samme kaos en gang en ung ansatt lurte seg selv i bokhandelen også jeg da, det skal være rett begge veier, så jeg ga meg ikke før jeg fikk betale et høyere beløp.

Nevnte jeg at mannen min og broren min hater å gå i butikken sammen med meg?

Gammel 07-03-12, 12:11   #6
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Ja det kan jeg vel skjønne Mirasol - men jeg syns du er flink da! Jeg tenker også at ved å klage kan man hjelpe andre.

Og ja - for mitt vedkommende er det OBS jeg har nylig har blitt lurt på. Og tilbakemeldingene her tyder på at fler har blitt lurt der. Jeg spurte tilfeldigvis kolleger (vi jobber i nærheten så mange handler der) om de opplevde dette og alle som en bekreftet at der skal man passe godt på.
Men, som sagt,jeg skal scanne varene selv nå og da blir det forhåpentligvis greiere - følelsen av å ha blitt lurt liker jeg skikkelig dårlig uansett hva og hvor jeg handler.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.