Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Valg av sete på langflyvning

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-12, 12:57   #21
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg av sete på langflyvning

Ville i alle fall valgt to midtgang seter som er ved siden av hverandre bare med gangen imellom. Også ville jeg hatt en hel seterad uten å måtte ta hensyn til andre utenforstående. Så da blir det A+B+C + det setet som er midtgangen på andre siden (vet ikke om det er D eller F?)

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 13:02   #22
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Vi har ofte ganske fine flyturer når vi er delt i to og to - og egentlig ikke har kontakt med hverandre. Barna slipper å krangle og bråke, men som oftest så flyr vi jo bare en times tid. Sitter vi A+B+C+D er friplassen på D. Men nå er mine barn yngre enn dine, begge vil fortsatt gjerne sitte ved vinduet.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 13:38   #23
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abcd med tiåringen alene over midtgangen. Evt abc og a rett bak, tiåringen fortsatt alene. Evt abc og et vilkårlig annet sete i flyet til tiåringen. Store, selvstendige eldstebarn er stort sett happy med ro, donaldpocket, hodetelefoner og en eller annen spilledings.

Gammel 15-03-12, 14:49   #24
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det er 3 + 3 seter, ja.

A + B og A + B, kanskje? Så kan vi enklest sende ting og 1-åring til hverandre?

Det er fra Oslo til Rhodos.

Jeg hadde helt klart valgt A+C og A+C. Da er det mindre sjanse for at noen velger B, og om de gjør det, så er de alltid takknemlig for å få sitte inne ved vinduet eller ytterst, sånn at de slipper å sitte mellom foreldre og barn. Og så synes jeg det er greit å ha de andre i raden foran, for min kokogærning er vanskelig å passe på at hun ikke lugger de foran, så det er greit at det er mannen min som sitter der, sånn at det ikke plager andre.

Gammel 15-03-12, 14:59   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg hadde helt klart valgt A+C og A+C. Da er det mindre sjanse for at noen velger B, og om de gjør det, så er de alltid takknemlig for å få sitte inne ved vinduet eller ytterst, sånn at de slipper å sitte mellom foreldre og barn. Og så synes jeg det er greit å ha de andre i raden foran, for min kokogærning er vanskelig å passe på at hun ikke lugger de foran, så det er greit at det er mannen min som sitter der, sånn at det ikke plager andre.

Hvis der er charterflyvning til Rhodos, tror jeg sjangsene for at det er ledige plasser på flyet er ganske så små.

Får man lov til å bestille a + c + (a+1) + (c+1)?

Gammel 15-03-12, 15:50   #26
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rutefly, ikke charter.

Gammel 15-03-12, 16:30   #27
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker abcd når vi reiser (2 voksne, 2 barn). Fortinnsvis med meg på d.

Det er lett å lempe unger over midtgangen, mannen og jeg kan spille brettspill på ipad som sendes frem og tilbake over midtgang. Eldste på a, mann på b, mellomste på c og du på d. Yngstemann i dvale eller i pingpongmodus.

Gammel 15-03-12, 16:38   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer for abcd. Å spre dere på to rader eller med seter i mellom, kan bli pesete for dere og for de som evt blir sittende mellom dere.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 17:14   #29
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da vi fløy til Mallorca i fjor sommer satt eldste på C, mannen min på D, mellomste på E og jeg med minste på fanget på F. Alle på samme rad.

Jeg tror eldstemann satte pris på å sitte "alene".

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 18:14   #30
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rutefly, ikke charter.

Det er uansett til en turistdestinasjon, så jeg hadde aldri i verden gamblet på at midtsetet skulle holde seg ledig. Jeg hadde valgt abcd. Som medpassasjer tror jeg at jeg hadde foretrukket det også, framfor at dere klemmer inne to enslige, evt klatrer og sender unger over to enslige.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 00:32   #31
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

A,B,C,D. Definitivt.

Gammel 19-03-12, 05:44   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fløy akkurat med tilsvarende konstellasjon (bytt ut 10-åring med bestemor) og satt abcd, med bestemor på d, 5-åringen på a, voksne på bc og 1,5 åringen litt sånn overalt. :svett: Det funket dog greit.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 07:21   #33
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er 3 + 3 seter, ja.

A + B og A + B, kanskje? Så kan vi enklest sende ting og 1-åring til hverandre?

Det er fra Oslo til Rhodos.

Da blir det bare problemer å komme ut i gangen.

Treåring på A, en voksen på B og voksen + barn på C og tiåring på D skulle jeg gå for.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 08:25   #34
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi flyr a,b,c,d om mulig. Snupp ved vinduet, så bytter mannen og jeg på midtgangssetene.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 09:17   #35
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Da blir det bare problemer å komme ut i gangen.

Treåring på A, en voksen på B og voksen + barn på C og tiåring på D skulle jeg gå for.

Dette ville jeg også godt for. Dere får en hel rad alene, det er veldig ok med en liten. Jeg foretrekker å sitte ved midtgangen når eg har med små. Man må alltids opp og gå og skifte bleier osv. Dessuten kan minste bevege seg litt på gulvet mens de voksne sitter.

Gammel 19-03-12, 09:58   #36
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville også ha valgt abcd.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 10:38   #37
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Da vi reiste ned til Spania nå satt vi på c + d-e-f. Jeg hadde begge ungene innefor meg på min rad.

Da vi landet gikk vi rett inn på norwegian og bestilte b-c og d-e.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 18:34   #38
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

A,B,C,D. Definitivt.

og dvs. C,D,E,F også, som blir det samme.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.