|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<*(((<
|
Sv: To iPad or not to iPadElkjøp driver ikke veldedighet, så jeg tviler veldig på at de faktisk taper penger på det.
Ikke spis den gule snøen. Sist redigert av torsk : 17-03-12 kl 21:38. Årsak: Kan ikke stave veldedighet, tydeligvis. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Librocubicularist
|
Sv: To iPad or not to iPad
Dei tener penger i den forstand at mannen min går på Elkjøp og kjøper Mac istadenfor på Eplehuset, fordi Elkjøp har denne ordninga. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kjøpte en Pinell Dab-radio til 1.600,- på Elkjøp. En uke etter kommer nøyaktig samme radioen på tilbud til 799,-. Jeg leverte radioen tilbake, fikk penger og kjøpte to stykker i stedet.
|
|
|
#4 |
|
Librocubicularist
|
Eg må innrømme at i så måte synes eg IKEA sin prøv-ei-seng-i-90-dager-greie, er ennå verre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
De får sikkert mange kunder som kjøper ting de er usikre på om de trenger som så beholder varene, folk som kjøper noe de egentlig ikke skal ha og har tenkt å levere tilbake men så glemmer de det, finner ut stedet var kjekt å ha allikevel osv..
|
|
|
#6 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Joa, jeg kjøpte routeren der nettopp fordi jeg var usikker på om det var noe galt med den jeg hadde og om en ny kunne fikse problemet.
|
|
|
#7 |
|
Librocubicularist
|
Også trur eg dei tener på at folk vel dei og ikkje konkurrentane. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Ja, det var egentlig det jeg prøvde å si på en klønete måte.
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Sv: To iPad or not to iPadGratulerer med iPad, Toffen. Kos deg med den så lenge det varer.
IKEA hevder hardnakket at de aldri selger senger som er brukte på nytt. Selv ikke i billigkroken. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: To iPad or not to iPadAkkurat oss tapte de penger. Mannen har nå informert meg om at det var en bærbar DVD-spiller. Vi brukte den masse på ferien og leverte den deretter inn igjen. Da var varen brukt i over 2 uker, så de kunne jo ikke selge den til fullpris.
|
|
|
|
#11 |
|
<*(((<
|
Sv: To iPad or not to iPadKlart, de tjener enda mer penger om folk ikke benytter seg av ordningen selv om de reklamerer sterkt for at de har den. Men de ser seg tydeligvis tjent med å ha en slik ordning, og det må bety at de tjener penger på den – totalt sett.
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: To iPad or not to iPadKonklusjonen vår er i hvert fall at Toffskji skal kjøpe iPad, ta den med på ferie og så levere den inn igjen.
|
|
|
|
#13 |
|
kamerat
|
Sv: To iPad or not to iPadDet er jo helt åpenbart at vi trenger en gadget til. Det ligger jo bare seks på bordet her (ni om vi regner med fjernkontroller).
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
|
|
|
#18 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: To iPad or not to iPadAlle som ville fikk beholde madrassene sine på IKEA.
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: To iPad or not to iPadHvor mange tror dere leverte madrassene tilbake til IKEA?? |
|
|
|
![]() |
|
|