Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

To iPad or not to iPad

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-12, 20:34   #1
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To iPad or not to iPad

Elkjøp driver ikke veldedighet, så jeg tviler veldig på at de faktisk taper penger på det.

Sist redigert av torsk : 17-03-12 kl 21:38. Årsak: Kan ikke stave veldedighet, tydeligvis.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 21:20   #2
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Elkjøp driver ikke veledighet, så jeg tviler veldig på at de faktisk taper penger på det.

Dei tener penger i den forstand at mannen min går på Elkjøp og kjøper Mac istadenfor på Eplehuset, fordi Elkjøp har denne ordninga.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 21:02   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Elkjøp driver ikke veldedighet, så jeg tviler veldig på at de faktisk taper penger på det.

Jeg kjøpte en Pinell Dab-radio til 1.600,- på Elkjøp. En uke etter kommer nøyaktig samme radioen på tilbud til 799,-. Jeg leverte radioen tilbake, fikk penger og kjøpte to stykker i stedet.

Det mest irriterende med den greia der, er at man kan risikere å kjøpe noe som noen har levert tilbake. Jeg kjøpte et iPhone-deksel som tydeligvis var brukt en stund. Leverte tilbake.

Gammel 19-03-12, 21:14   #4
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Det mest irriterende med den greia der, er at man kan risikere å kjøpe noe som noen har levert tilbake. Jeg kjøpte et iPhone-deksel som tydeligvis var brukt en stund. Leverte tilbake.

Eg må innrømme at i så måte synes eg IKEA sin prøv-ei-seng-i-90-dager-greie, er ennå verre.

Gammel 19-03-12, 21:22   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

De får sikkert mange kunder som kjøper ting de er usikre på om de trenger som så beholder varene, folk som kjøper noe de egentlig ikke skal ha og har tenkt å levere tilbake men så glemmer de det, finner ut stedet var kjekt å ha allikevel osv..

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 21:23   #6
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

De får sikkert mange kunder som kjøper ting de er usikre på om de trenger som så beholder varene, folk som kjøper noe de egentlig ikke skal ha og har tenkt å levere tilbake men så glemmer de det, finner ut stedet var kjekt å ha allikevel osv..

Joa, jeg kjøpte routeren der nettopp fordi jeg var usikker på om det var noe galt med den jeg hadde og om en ny kunne fikse problemet.

Jeg beholdt den da.

Gammel 19-03-12, 21:26   #7
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Også trur eg dei tener på at folk vel dei og ikkje konkurrentane.

Gammel 19-03-12, 21:28   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Også trur eg dei tener på at folk vel dei og ikkje konkurrentane.

Ja, det var egentlig det jeg prøvde å si på en klønete måte.
At mange handler der pga ordningen og av div årsaker ender med å beholde varen(e).

-Pippi
Gammel 19-03-12, 21:54   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med iPad, Toffen. Kos deg med den så lenge det varer.

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg må innrømme at i så måte synes eg IKEA sin prøv-ei-seng-i-90-dager-greie, er ennå verre.

IKEA hevder hardnakket at de aldri selger senger som er brukte på nytt. Selv ikke i billigkroken.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 20:37   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat oss tapte de penger. Mannen har nå informert meg om at det var en bærbar DVD-spiller. Vi brukte den masse på ferien og leverte den deretter inn igjen. Da var varen brukt i over 2 uker, så de kunne jo ikke selge den til fullpris.

Gammel 17-03-12, 20:42   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart, de tjener enda mer penger om folk ikke benytter seg av ordningen selv om de reklamerer sterkt for at de har den. Men de ser seg tydeligvis tjent med å ha en slik ordning, og det må bety at de tjener penger på den – totalt sett.

Gammel 17-03-12, 20:50   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Konklusjonen vår er i hvert fall at Toffskji skal kjøpe iPad, ta den med på ferie og så levere den inn igjen.

Hvis dere klarer å ødelegge den på turen, er pengene tapt, men ellers ikke.

Gammel 17-03-12, 21:58   #13
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo helt åpenbart at vi trenger en gadget til. Det ligger jo bare seks på bordet her (ni om vi regner med fjernkontroller).

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 20:56   #14
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 21:23   #15
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Grattis med iPad?

-Pippi
Gammel 19-03-12, 22:05   #16
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Det er vel madrasser, ikke senger? Jeg tipper de destrueres/gjenvinnes.

Gammel 19-03-12, 22:28   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mente madrasser, så klart.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 22:37   #18
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle som ville fikk beholde madrassene sine på IKEA.

Elkjøps ordning er sikkert suveren, men her er det så dårlig service at jeg foretrekker å handle andre steder(tom å reise langt for å unnga Elkjøp ...).

Gammel 20-03-12, 13:05   #19
Lommelun
Superduperaktiv

Medlem siden: Mar 2010
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Hvor mange tror dere leverte madrassene tilbake til IKEA??

Jeg tror ikke det er mange...

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.