|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva ville du hatt om du kunne velge selv ved husbygging?Hvis jeg skulle ha bygd hus så skulle jeg ha hatt:
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva ville du hatt om du kunne velge selv ved husbygging?Drømmehuset mitt har stort kjøkken, med kjøkkenøy, og en hyggelig spisekrok, hvor det er plass til peis og gammeldags slagbenk. Det skal være en stor og lys stue, tre soverom, et kontor/bibliotek/tv-rom og et stort baderom med badekar og dusj, og et eget vaskerom, med utgang til hagen, og en diger entre - alt på et plan. Og så vil jeg ha en underetasje med et hybelkjøkken, bad og soverom, pluss ei stue og muligens også et vaskerom der, så kan vi ha praktikant som kan bo i den delen av huset. Jeg vil og ha en loftetasje med et syrom og gjesterom, Et lite gjestebad med dusj og do, og ei lita stue hvor vi kan ha tv og wii.
|
|
|
#4 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Hva ville du hatt om du kunne velge selv ved husbygging?Det eg saknar mest nå er veranda med kjøkkenutgang til formiddagssol-sida og stoveutgang til ettermiddag/kveldssola. Her er sola borte frå verandaen når vi kjem heim frå jobb. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva ville du hatt om du kunne velge selv ved husbygging?Jeg savner walk-in, og jeg savner vannbåren varme i 2.etasje.
|
|
|
#7 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du hatt om du kunne velge selv ved husbygging?Eget vaskerom, skittentøysjakt, boder, vannbåren varme
|
|
|
#10 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du hatt om du kunne velge selv ved husbygging?Høyt under taket og vinduer høyt oppe og store slik at det blir et lyst hus.
|
|
![]() |
|
|